خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مردم وَر شما هستند یا کاپیتان کیا، جناب رائفی‌پور؟

فرهاد عشوندی در خبرآنلاین نوشت: یکی دو تا هم نیستند و در ژانرهای مختلف از آنها زیاد داریم، مثلا پسر دکتر حسابی! اقلا بیست سالی است که فقط خاطره از پدر مرحوم تعریف می‌کنند و جالب اینکه از رضا ، شاه اول پهلوی تا مثلا فوت ناصرخان حجازی از مرحوم خاطره علمی دارد و حتی مثلا می‌شودسوپراستار فیلم انتخاباتی محسن مهرعلیزاده!

یا اصلا چرا راه دوبر برویم؛ در همین فوتبال خودمان ! دوست خوبم هوشنگ نصیرزاده که دوره تخصصی مدیریت فوتبال دارد و کارشناس داوری هم هست ولی به قول علی خسروی فقط در برنامه زلال احکام یا آفتاب شرقی درباره نکاح کارشناسی نکرده است!

از این دست البته در حوزه های اجتماعی یا رسانه های دیجیتال و در قاب تلویزیون کارشناسان رسمی جذاب تری داریم که خب سالهاست هربار توفانی به پا می‌کنند .

از آن کارشناس‌های تحمیلی به برنامه «این‌شب‌ها»ی علی درستکار که انتقاد از حرف‌های غیرکارشناسی‌شان به ممنوع‌التصویری مجری توانمند انجامید تا استاد اقتصاددانی که با «ملکه کوئین ها» در تلویزیون جاودانه شد و جالب تر اینکه هنوز هم به عنوان کارشناس خبره روی آنتن می رود.

گل سر سبد همه این‌ها البته استاد حسن عباسی است که تئوری توطئه را بهتر از هر بزرگوار دیگری ترسیم می کند و می شکافد! استاد البته علاقه خاصی به فوتبال دارد و در کنار همه دولت نوازی هایش، گهگاهی هم گریزی به علی دایی می زند!

حالا اما شاگرد خلف ایشان، استاد رائفی پور این بار عنایتی داشته به کریم باقری و مهدی مهدوی کیا.

که البته شاید درباره علم تبلیغات و پنل تبلیغاتی‌شان بد هم نگفته باشد. راست می‌گوید قطعا برای خیلی ازما هم حتما این سئوال بوده که چرا کریم باقری برای تبلیغ خمیردندان، دندان هایش را نشان نمی دهد و چرا تبلیغ لبنیات آقا مهدی با این عکس دندان گیر است!

آنجا اما ماجرا باعث جنجال می‌شود که استاد مسلم می‌گوید این دو قهرمان و همه قهرمان‌هایی از این نسل حق اظهار نظر اجتماعی درباره مسائل روز را ندارند.
اینکه یکی مثل کریم باقری درباره سوریه حرف زده را اقلا من یادم نیست اما اینکه بگویند برای کشور ورزشگاه بسازیم ایرادش چیست که نباید بگوید و باید این ها بروند دوغ شان را تبلیغ کنند، شده دلیل این بلوا.

اصلا مهم نیست که دوست کارشناس رسمی‌مان چه پیشینه ای در تجلی نام ایران داشته و مثلا همین کاپیتان کیا گل پیروزی را در بازی قرن به آمریکا زده است وهمیشه سعی کرده «ور » مردمش بایستد تا اینگونه یک ویدئوی کوتاه تمسخر او به یک مسئله ملی برای فضای رسانه ای کشور بدل شود.

شاید حالا خود این رائفی پور گرامی پی برده باشد به عکس همه تئوری‌های کشف توطئه ای که احتمالا مهمترین راه درآمدزایی این استاد مسلم سخنوری و کارشناسی رسمی است، مردم دل در گروی سوپراستارهایی دارند که برای اهتزاز پرچم کشورشان سر جلوی توپ گذاشتند و از سلامتی‌شان گذشتند.

حالا هم خیلی کار دشواری نیست. اگر تردیدی را هر کدام مان در دل داریم، می توانیم به رای بگذاریم که اگر قرار به انتخاب افکار یکی باشد در این دوگانه طرف تبلیغ کننده محصولات لبنی را می‌گیرند که مشخص است چطور دینش را به کشورش ادا کرده یا «ور»دوستی می‌ایستند که همه فقط سخنرانی‌هایش را به عنوان متر و شاخص دل در گرو کشور داشتنش شنیده ایم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مردم دل درگرو س*** استارهایی ندارند که پرچم کشورشان را با سر جلوی توپ بادی گذاشتن مردم کشور ما دل در گرو حرف ها و �ل‌هایی گذاشتن که سر جلوی توپ و تانکهای داعشیان گذاشتند تا نام امپراطوری ایران بعد از ۲۵۰۰ سال دوباره سر زبان ها بیفتد پرچم ایران با جانبازی و دل در گرو کشور گذاشتن به اهتزار در می‌آید نه در بازی فوتبال ملی و مسابقات جهانی دستبند سبز به دست بستن و مداخله در امر سیاسی کردن و هم رای با فتنه گران شدند که نه خم آن را میدانستند و نه چم آنرا ، این شهیدان هستند پرچم کشور را در سه چهارکشور عراق سوریه لبنان یمن …به اهتزاز دراوردن اگر پرچم کشورمان بدست یک تیم درکشوری به اهتزاز درامده و برآن جایش مانده لطفا فرمایید تا ماهم استفاده کنیم

    10
    2
  2. حالا این کی هست که ور داشته باشه اونهائی که بارانت وفحاشی به دیگران به نون ونوائی رسیدند بزودی جایشان سطل زباله هست

    1
    5
    1. اون وقتی كه استاد شروع كرد به سخنرانی تو تنها چیزی كه میتونستی هضم كني شیر مادرت بود
      محض اطلاعت برو تو گوگل بزن دانلود سخنرانی ببین تو پیشنهاد های گوگل اسم كیو مينيويسه تا بفهمی ور چیه و محبوبیت به چي میگن

      7
      1
  3. با سلام و خسته نباشید
    اولا توصیه میکنم یک طرفه بحث نکنید, فوتبالیست ها از کجا پول در میارن؟
    در ثانی مثلا این قهرمانان که نام میبری چه کارهای شاقی انجام دادند, چه دردی از این مملکت دوا کردند که اینچنین درباره شون صحبت میکنید ؟ کسانی که پرچم این کشور رو به اهتزار درآوردن جز شهدا کسی نیست
    اینان جز خوردن و چاپیدن میلیاردی بیت المال, چیکار کردند؟
    اینا هرکاری کردند برا شهرت و جیب و دل خودشون بوده و بس ,
    هم توپ شون رو بازی کردن هم ورزش شون رو کردن هم مشهور شدند هم میلیاردر,
    فوتبال اینهمه هزینه تحمیل کرده نتیجه هم که مشخصه
    یک هزارم هزینه فوتبال توی کشتی صرف نمیشه ولی خودتون مقایسه کنید.
    رائفی پور حتی خونه شخصی هم نداره
    نمیدونم چرا بعضی ها اینچنین انصاف رو میبلعند

    رائفی پور چیز بدی نگفت گفت به جای صحبت کردن در مورد مدافعین حرم و سوریه شما برو دوغ ات رو تبلیغ کن و پول تبلیغاتی ات رو بگیر, این کجاش توهینه؟ کاری رو گفت که خودشون انجام میدن, اگه بده انجام ندن , اما اگه فکر میکنند خوبه جای ناراحتی نیست پس به ادامه تبلیغات شون بپردازند

    6
    1
  4. اقای رایفی پور نگفتن حق اظهار نظر ندارن گفتن حق بازی با امنیت ملی ندارن. اگه مهدوی کیا و امثال ایشون با یه گل به امریکا باعث افتخار ما شدن!!! دلیل نمیشه در مورد هر چیزی نظر بدن. چرا باید بودجه نظامی ما خرج ساخت ورزشگاه بشه؟ از درامد میلیاردی خودشون و دوستاشون و هزینه سفرها و تفریحات و ماشین ها و ویلاهاشون و… هزینه ساخت ورزشگاه بدن. کدوم یکی از مدافعان حرم یا خانواده شهدا زندگی مرفهی مثل اقایون دارن؟ در حالی که اونا با جون و زندگیشون باعث افتخار ما شدن و اینا با….
    انصاف نیوز یه ذره هم انصاف داشته باشی بد نیس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا