خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیپلمات اسراییلی: از گفت و گوی مستقیم روحانی با آمریکا نگرانیم

یک دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در گفتگو با «رادیو اسراییل» نسبت به امکان گفتگوی مستقیم ایران و آمریکا در دولت روحانی و برداشته شدن بخشی از تحریم های آمریکا علیه ایران ، ابراز نگرانی کرد.

به انصاف نیوز به نقل از عصر ایران این مقام ارشد اسراییلی مدعی شد: تل آویو قادر است حتی بدون کمک و مساعدت آمریکا به ایران حمله کند؛ با این حال وی افزود که در صورت کمک آنها می توان حمله موثرتری به تاسیسات هسته ای ایران داشت.

این دیپلمات اسراییلی با اشاره به اختلاف نظر بین آمریکا و اسراییل بر سر برنامه هسته ای ایران، گفت که تل آویو فکر نمی کند آمریکا مایل باشد به هر قیمتی جلوی دست یابی ایران به سلاح هسته ای را بگیرد.

وی افزود رفتار عملی دولت اوباما در قبال حکومت سوریه علی رغم اظهارات باراک اوباما درباره سوریه ، نشان می دهد که اسراییل نباید زیاد به آمریکا تکیه داشته باشد.

این مقام رژیم اشغالگر فلسطین همچنین در مورد احتمال “شل شدن” تحریم های ایران در اثر گفتگوی مستقیم دولت جدید ایران با آمریکا ابراز نگرانی کرد.

گفتنی است آمریکا واسراییل پس از مراسم تحلیف حسن روحانی رییس جمهور جدید ایران واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع داشتند و در حالی که کاخ سفید با صدور بیانیه ای از این امر استقبال کرده و به مردم ایران  تبریک گفته است، دولت تل آویو با اشاره به اینکه هیچ چیزی در ایران تغییر نکرده خواستار ادامه فشارهای تحریمی به ایران شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا