خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال وجود نظرات مساعد درباره‌‌ی پرونده‌ی سام رجبی [+توضیح]

وکیل مدافع فعالان محیط زیست بازداشتی، در گفت‌وگو با انصاف نیوز از احتمال نظرات مساعدی نسبت به پرونده‌ی فعالان محیط زیست خبر داد.

محمدحسین آقاسی درباره‌ی توییت روز گذشته‌ی «کتایون رجبی» خواهر سام رجبی، از فعالان محیط زیستی بازداشتی که در آن از خبرهای خوبی درباره‌ی پرونده‌ی او خبر داده بود گفت: تغییرات جدیدی در پرونده‌ی آقای رجبی پیش نیامده است. خانم رجبی با من هم صحبت کردند و گفتند که به صورت جسته گریخته شنیده‌ام که به نظر می آید نظرات مساعدی نسبت به متهمین وجود داشته باشد. اما اینکه این تغییرات شامل چه چیزهایی می‌شود خودشان هم از منبعی این را شنیده‌اند و به ایشان هم نگفته‌اند چیست.

او در پایان گفت: تصور کسانی که در این پرونده درگیر هستند و من که به صورت ضمنی این موضوع را شنیده ام، این است که وقت رسیدگی به پرونده و محاکمه شان برای حدود خرداد ماه باشد.

توضیح انصاف نیوز در ساعت 20 روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه: آقای آقاسی در توییتر توضیح داد که «در خبری که انصاف نیوز منتشر کرده، اینجانب را «وکیل فعالان محیط زیست» معرفی نموده، لازم به توضیح است که با مخالفت دادگاه با وکالت اینجانب در آن پرونده، درحال حاضر از چنین عنوانی برخوردار نیستم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا