خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازتاب اظهارات جنجالی سرافراز در توییتر

انتشار ویدئوی مصاحبه‌ی عبدالرضا داوری، از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد با محمد سرافراز و شهرزاد میرقلی‌خان در توییتر بازتاب داشت.

توییت‌های کاربران توییتر در واکنش به اظهارات جنجالی سرافراز در ارتباط با دوران کوتاه حضورش در صداوسیما و احتمال جنگ آمریکا علیه ایران پس از ماه رمضان را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در ادامه می‌خوانید:

فرید مدرسی: آقای #احمدی‌نژاد می‌خواهد برای انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به صورت نیابتی ورود کند؛ چون می‌داند خودش ردصلاحیت می‌شود. خبر می‌رسد که #محمد_سرافراز کاندیدای اوست. حاشیه‌سازی‌های سرافراز در عمان و خبر دادن از جنگ نظامی امریکا علیه ایران بعد ماه رمضان[؟!] در این جهت قابل تحلیل است.

علی قلهکی: محمد سرافراز رییس سابق صداوسیما گفته، “احتمالا بعد از ماه رمضان آمریکا به ایران حمله می‌کند” همین یه جمله کافیه که بفهمیم سرافراز چقدر پرته! فکر کرده رهبرانقلاب از روی احساسات گفته که “جنگ نمی‌شود و مذاکره نمی‌کنیم” آمریکایی که از پسِ سوریه‌ی جنگ زده برنیامد، حریف ایران می‌شود؟!

بهروز عزیزی: #جریان_انحرافی هنوز هم از #هاشمی_رفسنجانی هراس دارد. اظهارات #شهرزاد_میرقلی_خان کارمند فراری #صداوسیما بر علیه هاشمی، ادامه اکاذیب #احمدی‌نژاد در سال ۸۸ است. قطعه دیگر این پازل نشر این اکاذیب توسط #سرافراز و عبدالرضا داوری است.

حسین دهباشی: همین آقای #سرافراز وقتی رئیس صداوسیما بود، بی‌اجازه من و گفتگوشوندگان دستورداد پاره‌هایی از تاریخ‌شفاهی ایران تحریف شود. اعتراض که شد ترساندند که عاقل خودش را با منصوب رهبری درنمی‌اندازد و گفتیم آخرش مدیران قلدر می‌روند و آثار اهل فرهنگ می‌ماند. حالا حتی نشد در آپارات حرف بزند! به مرده نباید لگد زد، #سرافراز هم مرده. که نام‌اش به نکویی نبرند. از صاحب آن‌همه تفرعن و ظلم، در مصاحبه‌اش تنها موجود مفلوک و ترسیده‌ای به جا مانده که کسانی را گاز می‌گیرد که خودشان او را باد کردند. حالا جوری می‌گوید انگار با لیاقت و رفراندوم انتخاب و با توطئه و کودتا برکنار شده!

عبدالرضا داوری: در مصاحبه ام با دكتر #سرافراز و خانم #ميرقليخان، اسامي برخي افراد، نهادها، سازمانها و شرکت ها مطرح شده است. #اتاق_شيشه_اي آمادگی خود را براي مصاحبه با اين افراد و نهادها يا انتشار جوابيه هايشان اعلام ميدارد.

مازیار بالایی: این فرمانی که #داوری در مصاحبه با #سرافراز و #شهرزاد_میرقلی_خان رفت، انتهای #اتاق_شیشه‌ای را معلوم کرد: قسمت بعد محوریت با #لاریجانی ها خواهد بود با کمی چاشنی #اصلاحات ، یحتمل یک قسمت سومی هم دارد که هرکس که #احمدی_نژاد با وی مشکل داشت فاسد بود جز خودِ محمود.

حسین دلیریان: درباره اظهارات محمد #سرافراز باید بگویم که آمریکا اصلا در شرایط یک جنگ جدید نیست مخصوصا با ایران که تئوری دفاعی‌اش نه دفاع موضعی، بلکه پاسخ در سطح جهانی به هر حمله ای است

تارسفید: من نصف این صحبت های سرافراز و میرقلی خان رو گوش دادم اما یه چیزای به نظر غیر شفاف تر شد. 1.چرا سرافراز خانم میرقلی خان رو بازرس ویژه کرده؟ ایشون چه سابقه ای داشتن؟ 2. سرافراز می گه ربیعی قرارداد رو کنسل کرد خب 100 میلیارد تضمین چی شد؟ سرافراز می گه نمی دونم چی شد!!! خانم میرقلی خان حتی کمترین استاندارد های ابتدایی برای گرفتن پست تو صدا سیما رو نداشته. چطور اینقدر پست گرفته؟ خانم میرقلی خان می گه انتهای جلسه که با اطلاعات داشته کلی خندیده و خوشحالی بوده. بعد طرف اومده استعفا داده. چرا؟ چون شوهر سابق این خانم رو قهرمان جلوه دادن؟ مسخره نیست؟

سیدمهدی دزفولی: سوال اینجاست که سرافراز در زمین کی داره بازی میکنه و خط کی رو داره جلو میبره? اون هم در مصاحبه با رسانه احمدی نژادی

عیسی پیران: #سرافراز به عنوان پرسابقه‌ترین مدیر ارشد #صداوسیما و رسانه‌شناس، برای انتشار مصاحبه جنجالی‌اش، عبدالرضا داوری با گرایش معلوم را انتخاب کرده است. این رفتارِ رسانه‌ای، قابل‌تامل و معنادار است!

سالاری: حرفهایی که #سرافراز زده قاعدتاً باید زلزله‌ای به پا می‌کرد ولی گویا حال و اوضاع مملکت خرابتر از این حرفهاست.

زهرا طباخی: همه مشغول تماشای آرامش نسبی پیش از طوفان بودند که یهو مکتوبات [اشاره به مصاحبه‌ی داوری و سرافراز] پا شد بندری رقصید! بشین یه گوشه، سکوت کن! پارازیت ننداز

آقا کمیل: ما نمیدونیم الان مسئولیت فعلی اقای سرافراز بعد کناره گیری از صدا و سیما چیه!!! ولی اینو میدونیم که نه سیاستمداره و نه نظامی ایشون به کجای امریکا وصله که چنین خبری رو میده روحانی بیخیال پروژه سایه جنگ شده اینا بیخیال نمیشن

بهنام: سر افراز اصلا کیه و از کجا سر درآورد؟ نه الان مسولیتی در مورد موضوع جنگ‌داره و نه وزنه‌ای در فضای سیاسی کشوره. اینهمه موضع گیری دوستان در موردش بیشتر شبیه به بازی خوردنه

سپید یال: آقای سرافراز شما که ادعای ولایت مداری داری میذاشتی یکی دو روز از صحبتهای آقا مبنی بر جنگ نشدن میگذشت بعد افاضات میفرمودید.

فاضل نوچمنی: سرافراز می گوید همان رفتاری را با من کردند که با سه رییس جمهور قبلی کردند: همان رفتاری با من شد که با سه رئیس جمهور انجام شد، ابتدا از [اتهام به] اطرافیان شروع شد و بعد خود فرد مورد هدف قرار گرفت، غیر از این بود؟

محمدعلی صالح: مصاحبه عبدالرضا داوری با سرافراز رِ داشتم می دیدم فقط دقیقه 9 که وانت آهن آلات میاد تو کوچه

سجاد ابراهیمی: در روزهایی که رسانه‌های اصولگرا داشتند «مبارزه با مهناز افشار» رو تبدیل به مسئله می‌کردند، #سرافراز با انگشتِ اشاره، افقِ دیگه‌ای رو نشون داد.

ابراهیم قربانی: سال هشتم این دهه هم جنجالی خواهد بود و این جنجال از همین ۱۰ ماه مانده به #انتخابات شروع شده است. #قیمت_بنزین، #سرافراز، #احمدی‌نژاد، #عارف، #ترامپ، گروه بی. همه و همه نشانه‌هایی از سالی پرتنش است.

مهدی قویدل: روایت #سرافراز از ایامی که با حکم رهبری، ریاست صداوسیما را بر عهده داشت بسیار عجیب است. از افراد دخیل در بخش درآمدهای رسانه ملی تا ماجرای شهرزاد میرقلی‌خان؛ از چگونگی جاسوس شدن رضا گلپور پس از ندامت از جاسوس معرفی کردن دیگران تا ارتباط هاشمی رفسنجانی با آمریکا!

میلاد دخانچی: #یادم_هست نامه سرگشاده ای نوشتم به آشنا که اگر واقعا دولت سودای بهبود صدا و سیما دارد به جای دشمنی، درباره چگونگی اصلاحات با سرافراز به تفاهم برسد چرا که بعدا باید با کل ایده تغییر خداحافظی کرد. از انتشار نامه منع شدم.در هدر رفت فرصت اصلاح غیر از باند ضرغامی، دولت کم مقصر نبود.

جواد شیخ‌الاسلامی: دوستان ارزشی اقدامی که با آقای سرافراز شد،ادامه همان خطی است که شما به عنوان پیاده نظام با انتشار فیلمها و عکسهای تقطیع شده و هشتگ راز زدن،در مورد مهندس #مشایی انجام دادید.

علی رمضان: سرافراز گفته آمریکا بعد از ماه رمضون حمله می‌کنه. احتمالا ترامپ می‌خواهد یک ماه گشنگی بکشیم، ضعیف که شدیم بهمون حمله کنه.

هادی موسوی: خیلی دنبال کشف حرفهای #سرافراز نباشید. انقدری که من میفهمم فعلا در حال ارسال و دریافت کد به نهادهای امنیتی هست. فقط هم خودشون میفهمنن چی دارن میگن. ولی هر دو میفهمن اون یکی چی میگه

داوود حشمتی: میرحسین موسوی نه سال پیش گفت: چگونه از مردم می‌خواهیم ایمان‌های مذهبی‌شان را سرمایه اعتماد به ما قرار دهند در حالی که صراحتا به آنان دروغ گفته می‌شود؟ امروز سرافراز با تیم احمدی‌نژاد مصاحبه کرده همین راگفته و از آقای خامنه‌ای خواسته جلوی این بی‌اخلاقی‌ها گرفته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا