خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امید جهان: سال پیش سینه سپر کردم و جلوی پرچم ماندم اما مافیا نمی گذارد

امید جهان خواننده پاپ می‌گوید: در برگزاری کنسرت ها و رزرو سالن‌ها شدیدا مافیا وجود دارد. مگر ما چند خواننده برگزارکننده کنسرت داریم که حالا قحطی سالن آمده است؟

امید جهان خواننده پاپ می‌گوید که برای کنسرت در تهران، مافیا وجود دارد و آنها کسانی مثل ما که در همین شلوغی‌های اخیر سینه سپر کردیم و زیر این پرچم ماندیم و از شبکه‌های آنور آبی مانند منوتو ناسزا شنیدم را کنار می‌زنند.

امید جهان خواننده پاپ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در صدد کسب مجوز  برای آلبوم جدیدی به نام «ایرانگرد» هستم. در این آلبوم آهنگ هایی از تمامی نواحی ایران که سینه به سینه از اجدادمان به ارث رسیده است، وجود دارد

جهان درباره برنامه کنسرت های اخیرش اظهار داشت: من هفته گذشته در اصفهان اجرا داشتم، این هفته در ساوه بودم و هفته بعد، در بابلسر کنسرت خواهم داشت.

این خواننده در پاسخ به این سوال که آیا در تهران هم کنسرت خواهید داشت یا نه، تصریح کرد: برای کنسرت در تهران، اقدام کردیم اما تمام سالن‌ها پر شده است و نمی دانم چرا ما نتوانستیم سالن تهیه کنیم. در برگزاری کنسرت ها و رزرو سالن‌ها شدیدا مافیا وجود دارد. مگر ما چند خواننده برگزارکننده کنسرت داریم که حالا قحطی سالن آمده است؟

امید جهان اظهارداشت: مافیای کنسرت فقط از چند خواننده موردنظر خود پشتیبانی می‌کند و کسانی مثل ما که در همین شلوغی‌های اخیر سینه سپر کردیم و زیر این پرچم ماندیم و از شبکه‌های آنور آبی مانند منوتو ناسزا شنیدم را کنار می‌زنند.

وی با گلایه از برخی مسئولان، ادامه داد: سالن میلاد نمایشگاه، برای کنسرت ما می‌گوید تا سال آینده وقت نداریم اما همان کسانی که در هنگام شلوغی‌ها پنهان شده بودند، ماهی ۳ بار کنسرت می‌گذارند. این کم لطفی در حق ما است.

این خواننده خاطرنشان کرد: کارهای من شاد است و مردم هم دوست دارند؛ چرا من نتوانم در تهران کنسرت بگذارم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا