خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد؛ در این میان «لانتوری» با 192 میلیون تومان بیشترین فروش آخر هفته را داشته است.

به گزارش ایسنا، «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیاناز چهارشنبه (13مرداد) در سینماهای تهران و چند شهر دیگر به نمایش درآمده است. این فیلم با فروش 192 میلیونی آخر هفته (پنجشنبه 14 مرداد) توانست در دو روز 333 میلیون تومان بفروشد.

به گفته‌ علی سرتیپی، مدیرعامل شرکت فیلمیران، لانتوری هم‌اکنون در 25 سینمای تهران و 10 سینمای شهرهای دیگر در حال نمایش است.

«دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران دیگر فیلمی است که فیلمیران پخش  آن را بر عهده دارد و تا کنون فروشی نزدیک به سه میلیارد و 520 میلیون تومان داشته است.

به گفته‌ مدیرعامل این شرکت، این فیلم بعد از 37 روز نمایش، 20 سینما در تهران و 14 سینما در شهرهای دیگر دارد.

سرتیپی مجموع فروش «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را نیز یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت این فیلم در حال حاضر در 19 سینمای کشور نمایش داده می‌شود.

بنا بر اعلام مدیرعامل فیلمیران، «بارکد» به کاگردانی مصطفی کیایی که از 19 خرداد در حال نمایش است، تا شب گذشته (پنجشنبه 14 مرداد) هشت میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته است و همچنان در 25 سینمای تهران و 25 سینمای دیگر شهرها اکران می‌شود.

«زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم فیلمی کمدی است که بعد از 37 روز نمایش دو میلیارد و 860 میلیون تومان فروخته است.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری تعداد سینماهای  این فیلم را 23 سالن در تهران و 17 سالن در سایر شهرستان‌ها عنوان کرد.

فروش «دختر» به کارگردانی سید رضا میرکریمی هم بعد از 44 روز نمایش، شب گذشته از مرز دو میلیارد تومان گذشت.

محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت نورتابان، ضمن اعلام این رقم تعداد سینماهای این فیلم را 19 سالن در تهران و 40 سالن در شهرهای دیگر عنوان کرد.

همچنین «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت بعد از دو هفته نمایش فروشی بالغ بر 210 میلیون تومان داشته است.

به گفته‌ حبیب اسماعیلی، مدیر پخش رسانه فیلمسازان، این فیلم در  تهران 18 سینما در اختیار دارد و اکران آن در شهرهای دیگر هم به تازگی آغاز شده و فعلاً 8 سالن در اختیار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا