خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“استقبال گرمی از حضور احمدی نژاد در افطاری باهنر نشد”

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: گفته‎اند استقبال گرمی از حضور احمدی نژاد در افطاری جامعه اسلامی مهندسین شده ‎است، اما چنین نبود. من نزدیک بودم و عکس‌العملی به حضور ایشان ندیدم. فقط در فاصله افطار تا شام، عده‎ای از افراد عادی که چهره‎ سیاسی هم نبودند، آمدند و با آقای احمدی‎نژاد عکس گرفتند و حال و احوال کردند، شاید این کار را استقبال گرم برداشت کرده‎اند.

حسین سبحانی‎نیا، نماینده اسبق اصولگرای مجلس درباره افطاری روز پنج‌شنبه جامعه اسلامی مهندسین و حضور حاشیه‎برانگیز احمدی‎نژاد به ایرناپلاس می‎گوید: حضور آقای احمدی‎نژاد در این جلسه به معنای بازگشت اصولگرایان به احمدی‎نژاد و تحلیل‎های این‎چنینی نیست. اما از آنجایی که آقای احمدی‎نژاد در گذشته به عنوان عضو این جامعه یا از کسانی بوده که با آن در ارتباط بوده و علاوه بر این، در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با آقای باهنر همراه است، به این مراسم دعوت شدند.

سبحانی‎نیا در واکنش به توئیت علی‎اکبر جوانفکر مبنی بر اینکه دعوت احمدی‎نژاد به افطاری به معنای اذعان اصولگرایان منتقد به اشتباهاتشان است، تصریح می‎کند: آقای جوانفکر اشتباه می‎کند و این تحلیل، نادرست است. آقای باهنر جزو منتقدان ایشان بوده و اگر دعوتی هم شده‎ باشد، به معنای اذعان به اشتباهی‎ نیست. معمولاً اطرافیان پرشور آقای احمدی‎نژاد چنین تحلیل‎های اشتباهی می‎کنند.

این اصولگرا در پاسخ به این پرسش که واکنش حاضران در جلسه حضور احمدی‎نژاد چه بود، توضیح می‎دهد: موقع آمدن، واکنش‎ها خیلی عادی بود. ایشان عادی آمدند و آقای باهنر که صف اول نشسته بودند، بلند شدند و آقای احمدی‎نژاد نشستند. من عکس‎العمل خاصی از ناحیه کسی ندیدم فقط دو سه نفری که دور و بر ایشان نشسته بودند، یا الله گفتند.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‎نژاد در دیگر جلسات اصولگرایان هم حضور داشته یا دارد، اضافه می‎کند: نه، بعید می‎دانم. روز قبل از مراسم افطاری، آقای احمدی‎نژاد به مجلس ترحیم پدر آقای هاشمی ثمره رفته ‎بود و در آنجا آقای باهنر هم، چون با آقای هاشمی ثمره نسبت فامیلی دارند حضور داشتند. دعوت هم از سمت آقای هاشمی ثمره و آقای باهنر بوده ‎است، چون‌که آقای هاشمی ثمره در مراسم افطاری هم حضور داشتند و با آقای احمدی‎نژاد با هم سر سفره افطار بودند. عده‎ای هم بدون توجه به او رفتند.

سبحانی‎نیا در ادامه می‎گوید: گفته‎اند استقبال گرمی از حضور احمدی‎نژاد شده ‎است، اما چنین نبود. من نزدیک بودم و عکس‌العملی به حضور ایشان ندیدم. فقط در فاصله افطار تا شام، عده‎ای از افراد عادی که چهره‎ سیاسی هم نبودند، آمدند و با آقای احمدی‎نژاد عکس گرفتند و حال و احوال کردند، شاید این کار را استقبال گرم برداشت کرده‎اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا