خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای دختر میرحسین: پیامی نداده

دختر میرحسین موسوی ادعا کرده این خبر که پدرش از حصر به ریبس‌جمهور پیغام داده در صحنه‌باشید و به نظام‌ کمک کنید، دروغ است.

به گزارش راهبرد، زهرا موسوی خامنه در توییتر نوشت: نقل قول یکی از نمایندگان مبنی بر پیغام میرحسین موسوی از حصر نادرست است. گفته‌اند که «نیروهایی که ۱۰سال در حصرند پیام می‌دهند که در صحنه باشید و به نظام کمک کنید…» او تاکنون پیغامی نداده».

پیش از این الیاس حضرتی، نماینده‌ تهران، گفته بود: هم اکنون نیروهایی که ۱۰ سال در حصرند پیام می‌دهند که در صحنه باشید و به نظام کمک کنید؛ این آخرین پیامی است که از میرحسین موسوی برای رییس‌جمهور آمده است.

به گزارش انصاف نیوز، میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بهمن ماه سال 89 حصر خانگی شدند. وضعیت حصر آنها به تدریج و به ویژه پس از روی کار آمدن دولت روحانی دچار تغییراتی شده و گشایش‌هایی در آن شکل گرفت؛ از جمله همران آنها که در ابتدا به همراه آنها بودند، در حال حاضر محصور نیستند.

مهدی کروبی در یک سال گذشته با هماهنگی نیروهای مامور حصر بارها با تعدادی از فعالان سیاسی دیدار کرده است و در ماه‌های اخیر به خانه‌ی تعدادی از جانبازان دفاع مقدس رفته است.

زهرا رهنورد هم در سال اخیر دیگر به لحاظ قانونی در حصر نیست، هر چند در منزل خود به همراه میرحسین موسوی زندگی می‌کند.

میرحسین موسوی در ماه‌های اخیر بارها به منزل برادر و خواهر خود رفته است و رفت و آمد فرزندان و نزدیکان او بسیار تسهیل شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا