خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت نرگس محمدی از زبان وکیل

وکیل نرگس محمدی با تشریح آخرین وضعیت درمانی او از درخواست برای مرخصی یک ماهه استعلاجی به دادستان خبر داده و گفت: متاسفانه هنوز دادستانی با مرخصی استعلاجی موافقت نکرده است.

محمود بهزادی راد در ارتباط با توییت «تقی رحمانی»، همسر نرگس محمدی درباره‌ی بستری شدن این زندانی در بیمارستان و آخرین وضعیت جسمانی او به انصاف نیوز گفت: زندان موافقت کرده است که ایشان در بیمارستان بستری باشند و برای عمل جراحی آماده شوند اما متاسفانه هنوز دادستانی با مرخصی استعلاجی موافقت نکرده است زیرا بعد از عمل باید تا یک ماه استراحت مطلق داشته باشند.

او در ادامه گفت: ایشان آسپرین و دیگر داروها را مصرف می‌کنند و خونشان رقیق است و باید تحت نظر پزشک باشند، زیرا برگرداندن ایشان به زندان خطر جانی دارد. ما درحال حاضر دنبال این موضوع هستیم که بعد از زندان تا یک ماه به ایشان به خاطر عمل جراحی مرخصی بدهند. امیدواریم دادستانی با این درخواست مواففت کند. این دو هفته‌ای که با بستری در بیمارستان موافقت کردند در حقیقت به واسطه‌ی وضعیت اضطراری ایشان بوده است.

این وکیل دادگستری در انتها عنوان کرد: دادستانی پیش از این طبق گفته‌ی خانم محمدی با مرخصی ایشان موافقت نکرده بوده، درحال حاضر باتوجه به وضعیت اضطراری که برای خانم محمدی به وجود آمده و اینکه ایشان را بستری کرده‌اند، امیدواریم دادستان با مرخصی استعلاجی موافقت کنند که بعد از عمل یک ماه به صورت جدی تحت نظر پزشک باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا