خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسایی: آقای علی لاریجانی! ولی فقیه شما کیست؟

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرای رادیکال، یادداشتی در کانال تلگرامی خود با عنوان «آقای علی لاریجانی! ولی فقیه شما کیست؟»، نوشته است؛ حاوی ادعایی که امکان تایید یا رد آن از سوی انصاف نیوز وجود ندارد.

متن نوشته‌ی آقای رسایی در پی می‌آید:

مدت‌هاست دو شورای مهم فرهنگی کشور (شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی) نیمه تعطیل اند! داستان از این قرار است که جناب حسن روحانی از اینکه دو عضو این شوراها (آقایان ضرغامی و رحیم پور) مواضع ضد فرهنگی او را در جلسه نقد کرده اند، برآشفته، ضمن بی احترامی به آنها و قهر، دیگر جلسات این شوراها را تشکیل نمی‌داد!

مطابق شنیده های موثق، یک مقام عالی به رییس این دو شورا (رییس جمهور) به خاطر عدم تشکیل جلسات تذکر می‌دهند. بعد از تذکر، دبیرخانه شوراهای مذکور اعلام جلسه می‌کند اما بدون دعوت از این دو عضو حقیقی! مجددا رییس جمهور تذکر می‌گیرد که برای تشکیل جلسات، باید از همه اعضای این شوراها دعوت شود. اما روحانی حاضر به این کار نمی‌شود و از آن روز، جلسه را تشکیل نمی‌دهد!

مطابق آیین نامه داخلی این شوراها و طبق روال حاکم بر این جلسات، در چنین مواقعی، نایب رییس شورا (علی لاریجانی) موظف به تشکیل جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اما علی لاریجانی هم حاضر به انجام این کار نمی‌شود!

اخیرا مقام معظم رهبری به آقای لاریجانی، به عنوان نایب رییس، دستور تشکیل این جلسه با دعوت از همه اعضا را می‌دهند اما هر بار به بهانه ای از انجام آن سر باز زده شده، از جمله اینکه شاید رییس جمهور ناراحت شوند! عجب ایشان نباید ناراحت شوند!

معلوم نیست دلیل این تعلل آقای علی لاریجانی چیست؟ چرا وی پیش از این و در دولت قبل، به عنوان نایب رییس، بلافاصله با عدم حضور رییس جمهور وقت این جلسات را تشکیل می‌داد اما اکنون از تشکیل آن استنکاف می‌کند؟! سئوال این است که ولی فقیه علی لاریجانی کیست؟ چرا نظر حسن روحانی برای او بر اجرای قانون و مطالبه رهبر انقلاب ارجحیت دارد؟ چرا لاریجانی تا این اندازه مطیع و فرمان بردار روحانی است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا