خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاریخ دادگاه تجدیدنظر حامد آیینه‌وند تعیین شد

/ وکیل آیینه وند در گفت‌وگو با انصاف نیوز خبر داد /

وکیل مدافع «حامد آیینه‌وند»، روزنامه نگار بازداشتی، از تعیین وقت دادگاه تجدیدنظر او در 18 تیرماه خبر داد.

حسین بیات، وکیل دادگستری در این‌باره به انصاف نیوز گفت: به حکم ایشان اعتراض کردیم و به شعبه‌ی 36 تجدیدنظر به ریاست آقای «زرگر» آمده است که در خود دادگاه انقلاب مستقر است و برای تجدیدنظر وقت رسیدگی در تاریخ 18 تیرماه تعیین شده است.

او در ادامه عنوان کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه حداقل چهار بار تقاضا کردم وثیقه‌ی موکل را تقدیم کنم موفق نشده‌ام. قرار ایشان بازداشت بوده است که البته ابتدا به ساکن قرار کفالت به مبلغ 50 میلیون تومان بود. به جهت اینکه تحقیقات ظرف 45 روز اول ادامه داشته است، با قرار بازداشت موقت ایشان در دادسرا موافقت شده. منتها پس از آن با وجود اینکه  بعد از 45 روز تحقیقات درباره‌ی ایشان پایان پذیرفته است و به بند عمومی منتقل شده، از آن تاریخ تاکنون با قرار تبدیل وثیقه ایشان توسط دادگاه بدوی موافقت نشده است و دادگاه تجدیدنظر هم موافقت نمی‌کند که این مطابق قانون نیست.

این وکیل دادگستری افزود: البته معتقدم موکل من از یک دادرسی عادلانه هم برخوردار نشده است. علی‌رغم اینکه اجازه‌ی مطالعه‌ی پرونده در شعبه‌ی 28 دادگاه عمومی و انقلاب به من داده شد اما در جلسه‌ی دادگاه آقای قاضی به بهانه‌ی فقدان قرارداد مالی، با وجود اینکه ‌میدانستند که من با ایشان رابطه‌ی مالی ندارم و آقای آیینه‌وند از بستگان نزدیک من هستند و به صورت رایگان از ایشان دفاع می‌کنم، اجازه ندادند که در جلسه‌ی دادرسی از ایشان دفاع کنم و درواقع بدون حضور وکیل جلسه‌ی ایشان برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا