خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“ملت ما سابقه اخراج رییس جمهور دارد”

یک عضو حزب جبهه ی پایداری که از حامیان احمدی نژاد هستند، با بیان این جمله که « نرمش قهرمانانه آری؛ اما پذیرش اصول و مبانی آنان هرگز»، گفت: همانگونه که مشاهده می‌کنید باید به مسئولان سیاست خارجی درس نرمش قهرمانانه را بدهیم. از نمایندگان مجلس می‌خواهیم حتما ظریف را به مجلس بخواهند و به وی بگویند ما ترسی از آمریکا نداریم.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از snn، محمد مهدی ماندگاری در تجمعی در مشهد در مقابل دفتر سازمان ملل در این شهر با بیان اینکه در رابطه با اقدام نشریه ی فرانسوی باید سه نکته را مورد توجه قرار دهیم گفت: عظمت اسلام ناب محمدی یکی از نکاتی است که نه تنها مورد توجه ما بلکه مورد توجه سایر کشورها نیز قرار گرفته است به طوری که چند سالی است که آمریکا درصدد است، اسلام آمریکایی را که مدل جهانی شده به جای مدل اسلام ناب محمدی به خورد جهانیان دهد.
 
وی ادامه داد: اما به اعتقاد خودشان آن، مرامی که روز به روز در حال گسترش است فقط اسلام ناب محمدی است.
 
ماندگاری، زبونی و پستی دشمن را یکی از نکات مورد توجه دانست و گفت: آنان نشان دادند که از هر زمان دیگری پست تر شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه پیام این جسارت این است که دشمنان با تمام زبونی درصددند در مقابل ما بایستند گفت: دشمن باید بداند ما تمام قد در برابر تمام دنیای آنان ایستاده و خواهیم ایستاد.
 
حجت الاسلام ماندگاری خطاب به مسئولان سراسر کشور خاطرنشان کرد: از تحریم‌های اروپا و آمریکا نهراسید بلکه از تحریم خدا بترسید.
 
وی با بیان اینکه «مقام معظم رهبری  نیز فرمودند نرمش قهرمانانه آری؛ اما پذیرش اصول و مبانی آنان هرگز»، گفت: همانگونه که مشاهده می‌کنید باید به مسئولان سیاست خارجی درس نرمش قهرمانانه را بدهیم.
 
ماندگاری افزود: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم حتما ظریف را به مجلس بخواهند و به وی بگویند ما ترسی از آمریکا نداریم. ترس ما این است که خدا، اولیای خدا و شهدا از ما ناراضی باشند.
 
وی تاکید کرد: اگر همه مردم دست در دست یکدیگر فریاد «ما عاشورایی هستیم» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» را سر دهیم هیچ کس اجازه انجام چنین غلطی را به خود نمی‌دهد.
 
ماندگاری بار دیگر با تاکید بر اینکه «چنانچه قدرت‌های جهانی بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما نیز در برابر تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد»، گفت: چنانچه مسئولان بخواهند در مقابل وظایف خود سستی نشان دهند قطعا آنان را از جمهوری اسلامی ایران خارج خواهیم کرد.
 
وی همچنین گفت: این ملت نشان داده که رئیس جمهور بیرون کرده، این ملت نشان که وزیر امور خارجه اعدام کرده است؛ بنابراین مردم ما از هیچ چیز نمی‌هراسند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا