خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر فلاحیان از پیشنهاد شورای امنیت ملی

علی فلاحیان، وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی، در برنامه ی زنده ی تلویزیونی از پیشنهاد شورای عالی امنیت ملی درباره ی چگونگی حل و فصل قضایای 88 و کسانی که از سوی مجری «فتنه گر» خوانده شدند خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، مجری برنامه ی «شناسنامه» که مصاحبه ی این هفته اش با حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان بود، از وی پرسید: «برخورد با فتنه گران باید چطور باشد آقای فلاحیان؟ به خصوص بعد از این انتخابات 92 که مقام معظم رهبری هم اشارتی داشتند که بالاخره یک عذرخواهی نسبت به ظلمی که به نظام شده و بالاخره به نوعی باید به اشتباهشان اقرار کنند؛ بعضی‌ها در این زمینه هم وارد نشدند».

فلاحیان پاسخی مبهم داد به این شکل: «خب بله، یکی از اشکالات همین است. ولی مسلما شورای امنیت ملی ما یقینا بررسی کرده و به یک نتایجی رسیده و به همه‌ی افرادی هم که به نحوی توی این کارها دخالتی داشتند یک پیشنهاداتی داده ولی خب اعتقاد همه این است که کسانی که خط قرمزها را عبور کردند، اینجوری نیست که به سادگی بتوانیم عبور کنیم».

با توجه به نحوه ی پرسش مجری به نظر می رسد به میرحسین موسوی و مهدی کروبی اشاره دارد؛ همچنان که طی این دو سال حصر و محدودیت، در برخی اظهارنظرها و اخبار منتشر شده در خبرگزاری های اصولگرا در این باره، بر این مساله تاکید شده و تلویحا به امتناع آنها اشاره شده است.

همچنین پاسخ فلاحیان که می گوید «خب بله، … ولی …»، می تواند نشانه ای از تصمیم احتمالی برای تغییر وضعیت این دو باشد؛ او می گوید «شورای عالی امنیت ملی یقینا بررسی کرده و به نتایجی رسیده است، …». فلاحیان به «پیشنهاداتی» اشاره می کند که در برخی اخبار و شنیده های رسانه های اصولگرا پیشتر اشاره شده بود؛ از جمله سایت مشرق چند روز پیش نوشته بود که به موسوی و کروبی پیشنهاد شده که در صورت رفع حصر، مصاحبه نداشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا