خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فشار بر زنگنه برای تحمیل بابک زنجانی جدید؟

فشار رسانه‌ای و خبرسازی مخالفان دولت روحانی برای کناره گیری بیژن زنگنه وزیر نفت از دولت افزایش یافته است و امروز یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده که خود زنگنه نمی‌خواهد بماند.

پیگیری خبرنگار انصاف نیوز نشان می‌دهد که این ادعا واقعیت ندارد و بخشی از پازل مخالفان برای فشار به زنگنه است.

محمدجواد ابطحی،‌ نماینده مجلس در گفت‌وگو با سایت اصولگرای مثلث آنلاین درباره‌ی احتمال خروج زنگنه از دولت مدعی شده است: «خروج او از کابینه محتمل است، چند بار هم این مسئله را گفته «نمی تواند کار کند و می خواهد همچون عباس آخوندی از دولت بیرون برود». شخصا مستقیم نشنیدم اما دوستانی که با آقای زنگنه ارتباط دارند می گویند، او اعلام کرده «گر تو بهتر می زنی، بستان بزن»».

روز گذشته سایت اصولگرای تندروی جهان نیوز هم در متنی با عنوان «زنگنه چگونه ۳۰ میلیارد دلار به کشور ضربه زد؟» به زنگنه حمله کرده بود.

اسفندماه گذشته نیز اصولگرایان شایعه‌ی «خبر دستگیری قریب الوقوع وزیر نفت» را منتشر کرده بودند که تکذیب شد.

امیر سیدین، فعال رسانه‌ای بعد از انتشار مصاحبه‌ی آقای ابطحی در توییتر نوشت: «یک نماینده اصولگرای مجلس از استعفای قریب‌الوقوع #زنگنه خبر داده. خبر که درست نیست اما ظاهرا از حقنه کردن بابک زنجانی‌های جدید به وزیر نفت ناامید شدن، آرزوی حذف زنگنه رو به عنوان خبر به رسانه‌ها می‌دن.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام …
    اگر یک مامور نیروی انتظامی رو به خاطر بی کفایتی بزارن کنار یعنی قراره جلوی دزدی رو باز بزارن … آخه این چه تحلیل بی خودیه … کل متنی که نوشته بودید خبری از علت شکل گیری بابک های جدید نبود … این آقا مدعی است وزارتش یک سال آرایش جنگی داره ، یک بچه دبستانی به این حرف می‌خنده …
    نویسنده این تحلیل هم یک مبتدی است گرچه میشود با این مدل نوشتن ها عده ای را سرگرم کرد ولی کسی که کارش خبر باشه می‌فهمه استفاده از کلمات اصولگرا به صورت پی در پی و جهان نیوز اصولگرای تندرو چه معنایی می‌تونه داشته باشه
    خدا کمک کنه در مسیر حق قدم بردارید … یا علی

    2
    2
    1. همیشه خمینی شهری ها می خواستند بیژن زنگنه را استیضاح و بدبختش بکنند
      این کار تمام خمینی شهری هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا