خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز | آدامس جهت رفع تلخکامی برجام با یه تلمبه فقط هزار!

یاشار تاج محمدی در «نیم ستون» طنز انصاف نیوز نوشت:

روزنامه ی جمهوری اسلامی نوشته است: یک مداح بداخلاق که در تهران به دخالت در امور سیاسی و تعیین تکلیف برای مسئولان معروف است، در قم گفت: «سه هزار مداح در تهران ساماندهی کرده‌ایم تا در انتخابات، تلخکامی برجام را جبران کنند.»

اما در این نیم خطی که ایشون صحبت کردند، چند نکتهٔ ظریف (حالا اگر این مداح بزرگوار ناراحت می‌شوند ما نمیگیم ظریف میگیم جلیلی، بله چند نکتهٔ جلیلی) به چشم می‌خورد:

۱- مگر در کشور در این چندسال چند مداح اضافه شده است که ما نفهمیدیم؟ که شما فقط سی هزار تا از این عزیزان رو در تهران سازماندهی کردید. لطفا آمار دقیق‌تری بفرمایید که محاسبه کنیم به ازای چند شهروند یک مداح وجود دارد؟ شاید هم باید حساب کنیم به ازای چند مداح یک شهروند؟ حالا هرچی فقط لطفا جهت تامین امنیت بزرگراه‌ها روشون حساب نکنید!

۲- شما در قم این عزیزان رو برای تهران سازماندهی کردید؟ یا در تهران برای قم؟ یا از وسط به دو طرف؟ برای جاهای دیگه هم سازماندهی می‌کنید؟ بعد احیانا اگر جسارت نیست به نظر شما کار درستیه که از احساسات مذهبی مردم جهت پیشبرد این امورات استفاده کرد؟ قبلا مداح‌ها یه شأن و مرتبه‌ای داشتند بین مردم.

۳- سازماندهی کردید که دقیقا چه بکنند؟ کلا دو سه نفر غیر خودی در تهران تایید صلاحیت شدند! حالا سه هزار نفر سازماندهی شدند که این دو سه نفر هم رای نیاورند؟ خب برادر من، شما از اول یه صحبتی می‌کردید همین دو سه نفر هم بروند قاطی باقی باقالی‌ها که سه هزار نفر دو ماه به زحمت نیفتند. بالاخره نفری یه ناهار هم بخورند اندازه ده تا استادیوم آزادی باید ناهار بدیم که!

۴- تلخکامی پس از برجام را جبران کنند؟ تلخکامی؟ نه واقعا تلخکامی؟ شما این برجام رو از کجاش خوردی که تلخ بوده؟ تمام سران مملکت از صدر تا ذیل تایید کردند و ابراز خرسندی کردند. از اون طرف تمام دنیا (غیر از اسرائیل و عربستان و جیبوتی) استقبال کردند و آمادهٔ همکاری‌اند حالا شما خوردی به قسمت تلخش دیگه نمی‌دونم، اصلا اینا هیچی، شما لااقل مقداری شفاف‌تر می‌گفتید این سی هزار نفر قراره به چه صورتی این تلخکامی رو جبران کنند؟ به صورت شاد و …؟

بهتر نبود این پروژهٔ رفع تلخکامی پسابرجامی رو به بخش خصوصی واگذار می‌کردید؟ هم شأن مداحان بین ملت مسلمون حفظ می‌شد هم اینکه الان مد هم شده همه چیز رو به بخش خصوصی  واگذار می‌کنند مثلا شنیدم وزارت خارجه قراره روابط با عربستان رو به اکبر عبدی واگذار کنه که به اندازهٔ وزنشون بهشون هدیه بده. شما هم واگذار می‌کردی به بخش خصوصی، خیلی هم خلاقانه و با ایده‌های جدید براتون اجرا می‌کردند. مثلا یک سری جنس با عکس شما چاپ می‌کردند و تعدادی از عزیزان در مترو تبلیغ می‌کردند:
سوزن نخ کن جهت دوختن دمب ظریف به اسرائیل، بادکنک‌های ضد اصلاحات، جوراب‌های نانو با بوی مهرورزی، آدامس جهت رفع تلخکامی برجام با یه تلمبه فقط هزار!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا