خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره‌ی سخنگویی علی ربیعی

علی تاجرنیا،  فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ربیعی باید از فضای سخنگویی رسمی خارج شود و با شکل دادن تیم‌های قوی که منبعث از افکار عمومی است به مردم پاسخ دهد.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با معرفی سخنگوی جدیدی دولت اظهار کرد: در شرایط فعلی آقای ربیعی ایثار کردند که سمت سخنگویی دولت را پذیرفتند؛ چرا که شرایط اقتصادی که اکنون دغدغه مردم است، مطلوب نیست.

وی ادامه داد: مردم از سخنگوی دولت انتظار دارند تا اخبار مربوط به حوزه اقتصادی را اطلاع دهد؛ شرایط امروز اقتصاد پیچیده است و بنابراین کار ایشان سخت خواهد بود.

این فعال سیاسی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: در حال حاضر به دلیل همین سختی‌ها، دولت به لحاظ پشتوانه افکار عمومی به نوعی بدون پشتوانه است. ربیعی باید از یک جهت مجموعه اقدامات دولت که فعلاً خیلی هم تأثیرگذار نیست را اطلاع‌رسانی کند و از طرف دیگر خواست مردم و گروه‌های سیاسی را به اطلاع هیات دولت برساند.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم خیلی مهم است که در این مدت سخنگوی دولت با نخبگان و مجموعه‌هایی که به نوعی افکار عمومی را نمایندگی می‌کنند، ارتباط بگیرد.

تاجرنیا در پایان گفت: یکی از حوزه‌هایی که سخنگوی دولت باید به آن توجه کند تولید محتوا برای افکار عمومی در فضای مجازی است؛ چرا که این فضا امروز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. ربیعی باید از فضای سخنگویی رسمی خارج شود و با شکل دادن تیم‌های قوی که منبعث از افکار عمومی است به مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا