خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمیدرضا شمیرانی درگذشت | «او از شرایط موجود ناراحت بود»

حمیدرضا شمیرانی نوازنده و مدرس ساز فلوت و تئوری سلفژ، در ۴۹ سالگی درگذشت. یکی‌از دوستان آقای شمیرانی می‌گوید که او از دیگران و شرایط موجود ناراحت بود.

ایسنا نوشت: «حامد کرمانی (نوازنده ویلن) طی گفت‌وگویی خبر فوت حمیدرضا شمیرانی را تأیید کرد و گفت که مراسم خاکسپاری این هنرمند که یکشنبه ۲۳ مهر درگذشته است، صبح پنجشنبه ۲۷ مهر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

کرمانی درباره این هنرمند فقید گفت: «حمیدرضا شمیرانی فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی بود. او از سال ۱۳۷۵ با آموزشگاه پارس به عنوان مدرس فلوت و مدرس سلفژ تخصصی همکاری داشت. تقریبا هشت سال پیش به عنوان سولیست فلوت با ارکستر «پارس» ساز زد و از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ با ارکستر سمفونیک تهران همکاری داشت.»

همچنین یکی دیگر از دوستان زنده یاد حمیدرضا شمیرانی به نام شهرام رکوعی درباره او بیان کرد: «آقای شمیرانی فردی بود که ترجیح می‌داد، بیشتر تنها باشد و از حضور در جمع راحت نبود. او از دیگران و شرایط موجود ناراحت بود و به همین دلیل خیلی در حوزه موسیقی فعالیتی نداشت که بخواهد مثلا در ارکسترهای مختلف یا گروه‌های پاپ ساز بزند.»

حمیدرضا شمیرانی علاوه بر تدریس ساز، سال‌ها به آموزش دروس نظری موسیقی به هنرجویان مشغول بود. او همچنین در حیطه‌ی خوانندگی نیز آثاری را در کارنامه هنری خود دارد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا