خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ علی مطهری به برادر میترا استاد

علی مطهری در کانال تلگرامی خود به پست اینستاگرامی برادر میترا استاد پاسخ داد.

مسعود استاد یکشنبه شب در پستی اینستاگرامی با انتقاد از علی مطهری نایب رییس مجلس که در یادداشتی درباره‌ی این ماجرا از واژه‌ی پرستو استفاده کرده بود، نوشته است: «فرصتی سه روزه به احترام رای همشهریهای عزیز، که شما را به واسطه تبار والایتان به مجلس فرستادند، خواهم داد، تا نسبت به موضع گیری اخیرتان از موکلین داغدارتان عذرخواهی بفرمایید. در غیر اینصورت به وکالت از اولیاء دم، به جرم افتراء از شما شکایت خواهم کرد».

پاسخ علی مطهری در ادامه می‌آید:

«جناب آقای مسعود استاد

با اهداء سلام، مطلب شما را خواندم. ضمن عرض تسلیت به جناب‌عالی و خانواده محترم به خاطر قتل فجیع خواهر گرامی‌تان، به عرض می‌رساند درباره آن مرحومه به عنوان یک فعال سیاسی دورادور مطالبی شنیده بودم و هیچ گاه تصور منفی از قبیل پرستو بودن در خصوص ایشان نداشتم. آنچه من گفتم یک موضوع کلی بود نه صرفاً درباره شخص ایشان. به دو چیز استناد کردم، یکی تاریخچه‌ای از پرستوها در جمهوری اسلامی که در آن ایام در رسانه‌ها منتشر شد و دوم سخن خود آقای نجفی که در مصاحبه با خبرنگاران گفتند مکالمات تلفنی من شنود می‌شد و برای آن مرحومه ارسال می‌گردید.

از این دو مطلب یک مطلب کلی را نتیجه گرفتم که متأسفانه در کشور ما چنین پدیده‌ای وجود دارد و البته با اسلام که استفاده از وسیله نامقدس را حتی برای هدف مقدس ممنوع می‌شمارد سازگار نیست. مضمون حرف من این بود که قاعدتا عده‌ای می‌خواسته‌اند از آن مرحومه به عنوان یک ابزار برای اهداف سیاسی خود استفاده کنند، نه اینکه وی از ابتدا یک پرستو بوده است.

مطلب دیگر این که جناب‌عالی به عقد شرعی و ازدواج دائم آن مرحومه با آقای نجفی اشاره کرده و تصویر عقدنامه را منتشر کرده‌اید. با توجه به دیانت دو طرف، هیچ کس در این موضوع تردیدی ندارد، ضمن این که ملازمه‌ای میان ارسال پرستو و روابط نامشروع نیست. بنابراین اینجانب هیچ نگاه منفی از قبیل پرستو بودن نسبت به خواهر گرامی محرومه شما نداشته و ندارم و در آن یادداشت صرفا تلاش برخی افراد برای استفاده از این پیوند مشروع در جهت هدفهای سیاسی خود را گوشزد کردم.

در پایان به جناب‌عالی توصیه می‌کنم مراقب باشید ابزار دست پرستوسازان واقع نشوید. سیر رسیدگی به پرونده این قتل دردناک را به دقت پیگیری کنید و برخی اقدامات مشکوک مانند محدودیت وکیل و صدور کیفرخواست ظرف پنج روز را که در موارد مشابه در کمتر از یک سال صادر نمی‌شود مورد توجه قرار دهید تا حقی از آن مرحومه و خانواده محترمتان و طرف مقابل ضایع نشود. برای شما آرزوی صبر و اجر از خدای متعال مسئلت می‌کنم.

با تقدیم احترام
علی مطهری»

ادعای برادر میترا استاد درباره‌ی نجفی و یک فایل صوتی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا