خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تخلف» مریم معمار صادقی و سعید قاسمی‌نژاد

نگار مرتضوی فعال رسانه‌ای ایرانی مقیم آمریکا که پیشتر گزارشگر صدای آمریکا و ایران اینترنشنال بوده است، می‌گوید مریم معمارصادقی و سعید قاسمی‌نژاد، از نیروهای اپوزسیون که از وزارت خارجه‌ی آمریکا بودجه گرفته‌اند از نظر کنگره تخلف کرده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، نگار مرتضوی در توییتر نوشت: «دفاتر نمایندگان کنگره به من گفتند مریم معمارصادقی برای «ایران دیس‌اینفو» از وزارت خارجه آمریکا بودجه ۱.۵ میلیون دلاری گرفته است. سعید قاسمی‌نژاد، کارمند بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها هم برای این پروژه کار می‌کند. وزارت خارجه گفته گردانندگان پروژه تخلف کردند و در حال بررسی است».

او روز قبل هم نوشته بود: «رسانه‌های فارسی بارها مریم معمارصادقی را به عنوان کارشناس و تحلیلگر دعوت و با عنوان مدیر موسسه‌ «توانا» معرفی کرده‌اند. حالا وظیفه حرفه‌ای همان رسانه‌هاست که درباره ارتباط او با پروژه «ایران دیس‌اینفو» و تخلفات جدی این پروژه، با صداقت و شفافیت به مخاطبان‌شان اطلاع رسانی کنند».

رسوایی پروژه‌ی «ایران دیس اینفو» در واشنگتن

نگرانی مدیر «توانا» از «تعطیلی کاسبی»

«قصه‌ی واقعی» مریم معمارصادقی

تحلیل عبدالله شهبازی از «فرشگرد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هر ایرانی و پارس زبانی که خواستار جنگ و بمباران ایران رو بکنه و یا هر موجودی که خودش رو آدم فرض میکنه بخواد کشوری رو بمباران کنند اصلا آدم نیست.چنین موجودی در حد حیوان تنزل کرده و حتی پست تر از حیوان مثل یه حشره موذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا