خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استعفای بطحایی به دلیل سرکار گذاشتن از سوی دولت بود»

یک نماینده‌ی مجلس درباره‌ی استعفای بطحایی از آموزش و پرورش به بهانه ی شرکت در انتخابات مجلس گفت: خیر واقعیت اینطور نیست و این استعفا به دلیل سرکار گذاشتن بطحایی از سوی دولت و خلف وعده ی دولت در حمایت از بطحایی بوده و بطحایی که دید کاری نمی تواند از پیش ببرد و شرمنده ی معلمان زحتمکش کشور است؛ مجبور شد استعفا دهد‌.

نادر قاضی پور نماینده ی مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با رادیو سلامت در پاسخ به چرایی بی سرپرست ماندن تامین اجتماعی و اینکه آیا واقعا کسی پیدا نمی شود؛ گفت: در سازمان تامین اجتماعی نیروهای بسیار قوی وجود دارند که از مراتب ارتقا را از پایین به بالا رشد کرده اند. اما آقایان برای این سازمان دنبال برده می گردند که به حرف انها گوش دهد.

قاضی پور در پاسخ به چرایی این نگرش و انتخاب “برده” گفت: اهداف سیاسی و اقتصادی و انتخاباتی پشت پرده است و این سازمان حیات خلوت دولت هاست و با توجه به شرکت های اقتصادی زیر مجموعه ی آن؛ گروه های سیاسی به دنبال تسلط بر آن هستند.

قاضی پور در مورد بحث های مثل انتصاب استاندار گیلان به سمت مدیرعامل تامین اجتماعی و چرایی سکوت مجلس در برابر این وضعیت گفت: مجلس سکوت نکرده و بعد از تعطیلات که مجددا مجلس شروع به کار کرده؛ سر و صدا بلند شده اشت.

قاضی پور گفت؛ اما یکی از معاونان وزیر سابق بهداشت مطرح بود که ما به شدت مخالفت کردیم و منتفی شده است، چون این فرد سازمان تامین اجتماعی را بیچاره کرد.

قاضی پور در مورد استعفای بطحایی از آموزش و پرورش به بهانه ی شرکت در انتخابات مجلس گفت: خیر واقعیت اینطور نیست و این استعفا به دلیل سرکار گذاشتن بطحایی از سوی دولت و خلف وعده ی دولت در حمایت از بطحایی بوده و بطحایی که دید کاری نمی تواند از پیش ببرد و شرمنده ی معلمان زحتمکش کشور است؛ مجبور شد استعفا دهد‌.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا