خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401 ؛‌ جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2022

دو تیم والیبال پیکان تهران و گاز جنوبی عراق امروز و از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا تهران ۲۰۲۲ از امروز آغاز می‌شود و تیم پیکان تهران در نخستین دیدار خود از ساعت 19 به مصاف گاز جنوبی عراق خواهد رفت. این رقابت‌ها از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. برای پخش زنده بازی شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401

تیم شهداب یزد که با درخشش ستارگانش توانست در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به عنوان قهرمانی برسد و در فینال این مسابقات پیکان پرستاره را به سرمربیگری پیمان اکبری شکست داد حال نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا 2022 است.

یزدی‌ها که مانند رقیب دیگر خود پیکان این روزها خریدهای خوبی برای بازی‌های آسیایی انجام داده‌اند امیدوارند با ستارگانی که جذب کرده‌اند در آسیا نیز درخشش خود را تکرار کنند و حتی با شکست پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها برای اولین بار قهرمان آسیا شوند.

سعید معروف، محمد موسوی، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز خرید‌های کهکشانی و بزرگ پیمان اکبری برای این مسابقات هستند و باشگاه شهداب هم گردن پرین، دونوان ژاورونوک و روبرت لندی سیمون را جذب کرده تا در آسیا نیز موفق باشد. برای تماشای پخش زنده شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع این مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده والیبال شهداب یزد اربیل عراق 24 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا