خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تلاش برای رد ارتباط داوری با دفتر احمدی نژاد

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در یادداشتی تلگرامی با عنوان «توطئه» تلاش کرد تا ارتباط تشکیلاتی عبدالرضا داوری با دفتر آقای احمدی نژاد را رد کند.

او در این یادداشت به یک کانال تلگرامی که توسط یکی از اعضای دولت احمدی نژاد اداره می‌شود هم تاخته است.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت آقای جوانفکر درباره‌ی موقعیت آقای داوری که عضو دفتر احمدی نژاد است در پی می‌آید:

انتشار گسترده شايعه خودكشي آقاي عبدالرضا داوري از فعالان رسانه اي و تحليلگر سياسي ، امروز به عاملي براي تشويش اذهان عمومي تبديل شد و بسياري را به تكاپو انداخت تا صحت و سقم موضوع را جويا شوند!

اولين خبرسازي در اين زمينه از سوي يك كانال خبري در پيام رسان تلگرام تحت عنوان “اميد مردم” منتشر شد.

اين كانال در ساعت ٧ و ٩ دقيقه صبح امروز با مخابره يك خبر به اصطلاح فوري نوشت: عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی نژاد، صبح امروز خودکشی، کرد.

اين جمله منعكس كننده دو مطلب كذب است زيرا اولا آقاي عبدالرضا داوري خودكشي نكرده است و ثانيا همانطور که آقای دکتر داوری نيز بارها اعلام کرده است، ایشان مشاور آقای احمدی نژاد نبوده اند.

در واقع شايع كردن ادعاي كذب خودكشي آقاي داوري جرمي غيرقابل إنكار است زيرا نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي در قانون جزائي ايران جرم شناخته شده است.

أدمين اين كانال تلگرامي براي إثبات ادعاي كذب خود تصريح كرده است كه يكي از دوستان آقاي داوري خبر اين خودكشي را به اطلاع كانال اميدمردم رسانده است.

در اين گزارش همچنين أضافه شده است كه آقاي داوري به بيمارستان منتقل شده اما اطلاع دقیقی از وضعیت جسمانی وی در دسترس نیست.

اين شايعه به حدي موجب تشويش اذهان جامعه شد كه مركز اطلاع رساني پليس تهران نيز به آن ورود كرد و گفت كه در اين زمينه خبري را دريافت نكرده است.

از پليس فتا و دادسراي جرايم رسانه اي انتظار مي رود كه به اين موضوع ورود كنند و ضمن برخورد قانوني با عوامل دخيل در اين توطئه، دلايل و انگيزه هاي آنان از اين شايعه پردازي و نشر گسترده آن را شناسايي و به اطلاع أفكار عمومي برسانند.

عبدالرضا داوری: خودکشی نکردم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا