خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از “برخورد سلیقه‌ای” شهرداری با دستفروشان

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از شهرداری خواست که به‌صورت احساسی و سلیقه‌ای با مشاغل سیار و بدون قانون همچون دستفروشان برخورد نکند.

به گزارش ایسنا،  نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود اظهارکرد: در بهمن ماه سال گذشته شورای شهر درمصوبه‌ای شهرداری را ملزم کرد تا نسبت به ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون اقدام کند اما شهرداری این کار را نکرده است.

وی با بیان این که این تعلل شهرداری در حالی رخ می‌دهد که حضور بدون ساماندهی دستفروشان و مشاغل سیار مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که نمونه آن اتفاق رخ داده در چهارراه ولیعصر بود، گفت: شهرداری باید این مصوبه را اجرا کند و تا آن زمان از هرگونه برخورد اصلاحی، سلیقه‌ای و کوتاه مدت – که بر خلاف مصوبه است – خودداری کند.

این عضو شورای شهر تهران در تذکر دوم خود با اشاره به مصوبه شورای شهر در مورد کارت‌بلیت خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه کارت‌بلیت باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد و طی یک سال دراختیار افراد قرار گیرد اما معاونت حمل و نقل در تخلفی آشکار در سال گذشته بلیتی یک ساله به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان در اختیار خبرنگاران قرار داده و این در حالیست که نباید مبلغ داشته باشد.

نظری با بیان اینکه چند روز پیش پلیس خبر داد که کارت‌بلیتی با اعتبار ۴۷ ساله کشف کرده است، گفت: باید این بلیت‌ها بررسی شود تا اگر باگ امنیتی دارند و امکان جعل آن فراهم است، جلوگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا