خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار هیئت عالی‌رتبه حماس با وزیر اطلاعات در بیروت

هیئتی عالی‌رتبه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست صالح عاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشورمان در بیروت دیدار کرد.

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دو طرف در این دیدار در مورد راه‌های مقابله با تهدیدات و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منطقه به طور عام و فلسطین به طور خاص گفتگو کردند.

بنا بر اعلام مسئولان حماس، هیئت این جنبش در این دیدار روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران و راه‌های تقویت آن را با علوی بررسی کرد.

دو طرف همچنین بر ضرورت تداوم این دیدارها “به منظور مقابله با خطرات و تهدیدات ناشی از اصرار آمریکا بر تحمیل معامله قرن بر فلسطینیان بر خلاف خواست و میل آنان” تاکید کردند.

بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی حماس در این دیدار همچنین تاکید شد که معامله قرن صرفاً در راستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی و تثبیت اشغالگری در سرزمین فلسطین و نادیده گرفتن حقوق ملی و ثابت فلسطینیان است.

هیئت حماس و وزیر اطلاعات ایران تاکید کردند که سیاست‌های آمریکا به ویژه اقدامات آن در مورد قدس اشغالی، کاملاً حکایت از آن دارد که این کشور در راستای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن بر اشغالگری و جنایات آن گام برمی‌دارد.

در هیئت حماس علاوه بر عاروری، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس، اسامه حمدان عضو دفتر روابط عربی و اسلامی این جنبش و احمد عبدالهادی نماینده جنبش در لبنان حضور داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا