خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشکل روح الله زم با عکس چند همکار

«حمزه غالبی» تابستان سال گذشته در اینستاگرام خود درباره‌ی عکسی از خود توضیح داد که روح الله زم در آمدنیوز آن را به عنوان کاری منفی منتشر کرده بود. آن نوشته‌ی آقای غالبی به بهانه‌ی بازنشر اخیر آن عکس در توییتر توسط چند کاربر، در پی می‌آید:

«چند ماه پیش بعد از درگیری لفظی‌ام با اکانت فارسی وزارت خارجه‌ی اسراییل، روح الله زم به قصد تخریب عکسی از من منتشر کرد در کنار عده‌ای از دخترها و پسرهای همکارم. امروز دوباره همان عکس رو نشر کرده است. برای همین می‌خوام اینجا چند تا نکته رو توضیح بدم.

من چند سالی هست با یک موسسه‌ی فرانسوی همکاری می‌کنم که به مهاجران کارآفرین کمک می‌کند. سه سال هم هست که عضو هیات مدیره‌ی این موسسه هستم. موسسه در چند کشور اروپایی فعال است و هر چند وقت یک بار جلساتی برای هماهنگی و همفکری داریم. این عکس که روح الله زم منتشر کرده هم حدودا مال یک سال پیش است بعد پایان یکی از این جلسات که معمولا یک عکس یادگاری گرفته می‌شود.

من همیشه مخالف حجاب اجباری بوده‌ام و هیچ مشکلی هم در عکس جمعی با همکارانم نمی‌بینم. سابقه‌ی بحث‌های من در دفاع از حجاب اختیاری و آزادی سبک‌های مختلف زندگی در همین شبکه‌های آنلاین در دسترس است. این عکس هم به صورت عمومی در سایت این موسسه وجود دارد. نمی‌دانم چرا روح الله زم فکر کرده است یک عکس یادگاری دسته جمعی کارمندان دختر و پسر یک موسسه مشکلی دارد. آنهم عکس یادگاری با همکاران موسسه‌ای که من عضویت در آن را از افتخارات خودم می‌دانم به فرض محال اگر هم مشکلی می‌داشت شرف دارد به پول گرفتن از اسراییل».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا