خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل نرگس محمدی و نازنین زاغری: منتظر دستور دادستان هستیم

محمود بهزادی راد، وکیل نرگس محمدی از ارسال نامه‌ی درخواست مرخصی به دادستان دو پرونده‌ی نازنین زاغری و نرگس محمدی خبر داد.

این وکیل دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در ارتباط با آخرین وضعیت نازنین زاغری که اعلام کرده است در اعتصاب غذا به سر می‌برد گفت: به ملاقات خانم زاغری رفتیم و متاسفانه ایشان هنوز به اعتصاب غذا ادامه می‌دهند. وزنش کم شده و فشار خونش هم برروی عدد 9.6 بوده است. امیدواریم این وضعیت زودتر خاتمه پیدا کند و باتوجه به شرایط روحی و جسمی‌اش وضعیت خوبی ندارد.

بهزادی در ادامه با اشاره به دیگر موکلش نرگس محمدی گفت: ما هفته‌ی گذشته به دفتر معاون آقای دادستان مراجعه کردیم و در آنجا نامه‌ای خدمت دادستان محترم در ارتباط با وضعیت خطرناک خانم نرگس محمدی و همچنین خانم زاغری دادم. به این خاطر که خانم محمدی بعد از عمل جراحی به بیمارستان منتقل شده‌اند و در آنجا براساس آزمایش‌هایی که در خود بیمارستان زندان داده‌اند عفونت وارد خونشان شده و باید دوره‌ای را بیرون از زندان بدون استرس تحت درمان قرار بگیرند. مسوولین زندان هم موافقت کردند و نامه را نوشته‌اند و ما درحال حاضر منتظر دستور دادستان هستیم و من هم اینها را به‌صورت کتبی به معاون زندان دادم. هم مرخصی نازنین زاغری و هم مرخصی خانم محمدی بستگی به تصمیم دادستان دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا