خرید تور تابستان ایران بوم گردی

السیسی: مردم اصلاحات اقتصادی را نپذیرند استعفا می‌کنم

«عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر از وجود نگرانی‌های گسترده در موسسات دولتی درخصوص اتخاذ اقداماتی در راستای اصلاحات اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر طی سخنرانی خود در حاشیه کنفراس جوانان در پایتخت اداری جدید گفت: تمام کسانی که در دولت از اتخاذ تصمیمات اصلاحات اقتصادی نگران هستند همگی‌ این سوال را دارند که آیا این اصلاحات اجرا خواهد شد یا خیر؟

وی در ادامه افزود: بله، نگرانی‌هایی وجود دارد، همه نگران بودند، حتی در رأی‌گیری درخصوص اجرا شدن یا نشدن این تصمیمات هم نگرانی‌هایی وجود دارد و اگر اتفاقی بیفتد، مصر فرو خواهد پاشید.

سیسی تصریح کرد: من خودم را در این مساله مستثنی نمی‌دانم اما به دولت گفتم این تصمیم اتخاذ خواهد شد و حتی اگر مردم با اصلاحات اقتصادی مخالفت کنند من از دولت خواهم خواست استعفا کند تا بدین ترتیب انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود و من هم قدرت را تحویل خواهم داد و می‌روم.

وی در جریان ارائه طرح‌هایی که دولت در زمینه مسکن دارد، گفت، شهر المنصوره تازه تاسیس به منظور توسعه شهر است. آیا درست است من در المنصوره باشم و برای گذراندن تعطیلات تابستانی به اسکندریه بروم طبیعی است که به المنصوره جدید بروم.

هفتمین کنفرانس جوانان با حضور عبدالفتاح سیسی و تعدادی از شخصیت‌های برجسته مصر، تجار، سفیران کشورهای اتحادیه آفریقا به منظور بررسی شماری از پرونده‌های ملی که شامل محورها و مسائل متعدد درخصوص اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی و بودجه سال ۲۰۱۹ -۲۰۲۰ و نیز اصلاحات و تغییرات اداری با هدف بهبود شاخص‌های کلی اقتصاد در پایتخت اداری جدید مصر است، آغاز شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا