خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ خبر رویترز درباره‌ی ارسال پیام به ایران را تکذیب کرد

دونالد ترامپ با رد صحت گزارش رویترز مبنی بر این که او با ارسال پیامی به ایران گفته است که خواهان جنگ نبوده و به دنبال گفت‌وگو است، عنوان کرد: من چنین پیامی نفرستادم. معلوم نیست که چه کسی این حرف را زده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از صدای آمریکا، دونالد ترامپ روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی با اشاره به این مسئله که واشنگتن به دنبال جنگ با تهران نیست، مدعی شد: به گمانم آنها (ایرانی‌ها) خواهان مذاکره هستند. آنها می‌خواهند به توافق دست یابند. من می‌خواهم به توافق هسته‌ای دست یابم. من فکر نمی‌کنم که ایرانی‌ها شرایط حال حاضرشان را بپسندند. اقتصاد آنها ورشکسته شده است.

وی در ادامه در پاسخ به مجری برنامه، که پرسید «آیا ایرانی‌ها می‌خواهند او را تحریک کنند تا دست به اقدام نظامی بزند»، گفت: نه، من این طور فکر نمی‌کنم.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین با رد صحت گزارش رویترز مبنی بر این که او شب گذشته با ارسال پیامی به ایران گفته است که خواهان جنگ نبوده و به دنبال گفت‌وگو است، عنوان کرد: من چنین پیامی نفرستادم. معلوم نیست که چه کسی این حرف را زده است.

وی در انتها با ارسال پیامی به تهران گفت: من به دنبال جنگ نیستم (اما) اگر (جنگی) روی دهد، میزان نابودی به حدی خواهد بود که تاکنون هرگز مشابه آن را ندیده‌اید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا