خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرط حسام الدین آشنا برای مذاکره با آمریکا

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور تاکید کرد: ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی‌قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست. اگر چیزی بیش از برجام می‌خواهند باید چیزهایی بیش از برجام بدهند آن‌هم با تضمین بین‌المللی.

به گزارش انصاف نیوز، آقای آشنا در توییتر نوشت: اوباما می‌گفت اگر تحریم نکنیم جنگ می‌شود؛ ترامپ می‌گوید یا تسلیم شوید یا تحریم می‌کنیم و جنگ هم در کمینتان است؛ ما می‌گوییم ما نه جنگ‌طلبیم نه مستحق تحریم اما جنگ و تحریم را دوروی یک سکه می‌دانیم. ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی‌قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست. اگر چیزی بیش از برجام می‌خواهند باید چیزهایی بیش از برجام بدهند آن‌هم با تضمین بین‌المللی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. غلط کرده که شرط گذاشته برای مذاکره با اربابان آمریکایی حسام الدین آشنا..یه مشت دزد و مفت خور کدخدا پرست و غرب زده مزدور که دنبال مذاکره با غرب هستند خائن به ملت.کشور.خون شهدا.اسلام و ولایت فقیه هستند …باید دستهای کثیف امثال حسام الدین آشنا از دولت و مجلس قطع بشه لیبرالهای مزدور غرب زده جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارن..جمهوری اسلامی ایران دیگه با آمریکا و اروپا مذاکره ای نخواهد داشت امثال این آقای آشنا هم بهتره خفه بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا