خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رای دادگاه سعید طوسی «خلاف شرع بین» تشخیص داده شد

یکی از شاکیان سعید طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز از نظر دادستانی کل کشور مبنی بر خلاف شرع بین بودن رای پرونده ی اقای طوسی خبر داد.

بنا بر گفته‌ی او، رای صادره‌ی دادگاه تجدیدنظر که حکم به برائت طوسی داده بود از سوی دادستانی کل کشور خلاف شرع بین تشخیص داده شد و نامه‌ای مبنی بر همین تشخیص در تاریخ 1398/02/30 از دادستانی کل به معاونت قضایی صادر شده است.

مطابق تبصره‌ی 3 ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری چنانچه دادستان کل رای قطعی را خلاف شرع بین تشخیص دهد می‌تواند با ذکر مستندات از رییس قوه تجویز اعاده دادرسی را خواستار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. طاهرا تهدید سعید خان طوسی که در صورت تحت تعقیب قرار گرفتن صد نفر دیگر را هم با خود پائین میکشد تاثیر خود را گذاشته است !

    5
    1
  2. نه عزیزم اشتباه می کنی، خلاف شرع بین روی شانه افتادن روسری در اتومبیل شخصی است. این کارها یه چیز کم اهمیتی مثل همون دزدی و اسیدپاشی و اینهاست.

    1
    3
  3. ((…در صورتی‌که رییس قوه قضاییه رأی قطعی صادره از هر یک از مراجع قضایی را خلاف شرع بیّن تشخیص دهد، با تجویز اعاده دادرسی، پرونده را به دیوان‌عالی کشور ارسال تا در شعبی خاص که توسط رییس قوه قضاییه برای این امر تخصیص می یابد رسیدگی و رأی قطعی صادر نماید. شعب خاص مذکور مبنیّاً بر خلاف شرع بیّن اعلام شده، رأی قطعی قبلی را نقض و رسیدگی مجدد اعم از شکلی و ماهوی به‌عمل می آورند و رأی مقتضی صادر می نمایند)).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا