خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معمای «زن جنجالی» در نفت

بعضی رسانه‌های داخلی نام یک فعال حوزه نفت را به عنوان زن جنجالی بازداشت شده مطرح کرده‌اند که در روزهای اخیر گفته شده به خاطر ارتباط با ۱۶ مدیر نفتی بازداشت شده است. نام مطرح شده از سوی سخنگوی دولت و یک فعال اقتصادی که شریک او خوانده شده، تکذیب شد.

به گزارش انصاف نیوز، سید حمید حسینی عضو اتاق ایران در توییتر نوشت: «آمدنیوز ، گویانیوز و بعضی از خبرنگاران مدعی شده‌اند که خانم دستگیر شده در رابطه با ۱۶ مدیر نفتی، [الف ح] است و آن را بهانه کرده تا به من و مهندس مهدی حسینی حمله کنند. لذا صراحتا اعلام می‌دارم که این خبر کذب است. امیدوارم قوه قضاییه حداقل نام مظنون را اعلام نماید. توصیه من به دوستان به ظاهر انقلابی و جریان ضد انقلاب: قطعا حذف یک وزیر و یا تخریب یک دولت از مسیر هتک حیثیت یک زن نمی‌گذرد، لذا عمیقا به این بیان گوهر بار معصوم رجوع می‌کنم که اگر دین ندارید، آزاده باشید».

علی ربیعی سخنگوی دولت نیز در این باره توییت کرد: «چندی پیش یک اطلاع‌رسانی غیر مسئولانه از رابطه یک زن با برخی از مسئولان حوزه نفت شنیدیم. دیروز و امروز نام یکی از زنان کشورمان را که با آب و تاب به ده‌ها نفر متصل کرده بودند منتشر شد. اولاً مطلعم که فرد دستگیر شده این فردی که رسانه‌ها می‌گویند، نیست. دوماً اصلاً معلوم نیست که آن دستگیر شده جاسوس باشد. به کجا رسیده‌ایم؟ چه راحت آبروی آدم‌ها ریخته می‌شود؟ مگر خدا را نمی‌بینیم؟» [لینک]

سایت اصولگرای بولتن نیوز یک روز پیش نوشته بود: «برخی رسانه‌های خارج نشین، نام زن جوانی که به عنوان کارمند شرکت خارجی در ارتباط با وزارت نفت بازداشت شده است را [الف ح] اعلام کرده‌اند».

روزنامه‌ی شرق نیز در شماره‌ی آخر خود با اشاره به نام اختصاری که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده، به گزارشی در بلومبرگ درباره‌ی [الف ح] اشاره کرد؛ هر چند نام او را به صراحت نیاورد اما تمام مشخصات او را مطرح گرد.

انصاف نیوز از درج نامی که شایع بود در متن خبر خودداری کرد.

ربیعی: زن دستگیرشده در ارتباط با وزارت نفت فردی که رسانه‌ها می‌گویند نیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا