خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارهای قابیلی به‌نام هابیل را در خانه‌ی خدا

عمادالدین باقی، تاریخ پژوه، در یادداشتی تلگرامی در به همراه یک پوستر نوشت:

در مملکتی که نام‌ها برعکس گذاشته می‌شوند، تجاری‌ترین دانشگاه می‌شود غیر انتفاعی، رشوه می‌شود هدیه، کچل می‌شود زلفعلی (ضرب المثل) و…، نامگذاری‌های وارونه‌ی تازه‌تری هم عرضه می‌شود.

جمعیتی به نام “ستاد هابیلیان” پوستری از برخی شخصیت‌های انقلاب ازجمله آیت الله منتظری منتشر کرده که در كنار پوسترهایى از رجوی و صدام، كشميرى، قديرى و بن لادن توسط گروهی در مسجد ولى عصر خانى آباد نو در تابلوی اعلانات نصب شده.

اگر نخواهیم گذشته‌ی هابیلیان را بکاویم و بپذیریم که هیچیک از آنها کاری قابیلی نکرده‌اند اما این رفتارشان تعریف تازه‌ای از هابیلی بودن ارایه می‌دهد که طبق آن کار قابیل ترور شخص است و کار هابیل ترور شخصیت.

بدون حق دفاع قائل شدن برای شخصیت‌های ارزشمندی چون آیت الله منتظری و گلزاده غفوری و لاهوتی، با بودجه‌ی عمومی آنان را به گروهی منتسب می‌کنند که خدمتی بالاتر از انتساب افراد موجه به آنها نیست.

اصلا قابیلی‌تر اینکه این کار در خانه‌ی خدا انجام می‌شود که متعلق به همه‌ی بندگان خداست، بعد می‌گویند چرا مساجد خالی و مردم از آن رویگردان شده‌اند؟! زیرا کارهای قابیلی به‌نام هابیل را در خانه‌ی خدا انجام می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینان تقصیری ندارند…..لعنت دنیا واخرت بران هتاکانیکه اطلاق هرهتک وهرنسبتی را به مخالفان خودجایز وروامیدارندوهمچنین انانیکه اگاهانه سکوت می کنند ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا