خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی اطلاعات سپاه درباره‌ی شبکه سازمان یافته‌ تقلب در کنکور ۹۸

سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن شبکه سازمان یافته‌ در زاهدان خبر داد که قصد تقلب در کنکور ۹۸ را داشتند.

به گزارش مهر سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با انتشار اطلاعیه‌ای از انهدام شبکه سازمان یافته ۱۶ نفره ای که قصد تقلب در کنکور سراسری سال ۹۸ را داشتند، خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده است که عوامل این باند با هوشیاری سازمان اطلاعات استان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا به جرم کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور، تقلب هوشمند و الکترونیک در آزمون سراسری دستگیر شدند.

بر پایه این اطلاعیه پس از رصد اطلاعاتی تعدادی از مرتبطان و تیم پشتیبان که در یک منزل مسکونی مستقر بودند نیز دستگیر شدند.

گفتنی است، شبکه مذکور ضمن اقدام به بستن قرارداد با داوطلبان آزمون سراسری با ایجاد شبکه‌ای متشکل از آزمون دهندگان، برگزار کنندگان آزمون و ایجاد تیم پشتیبان اقدام به ایجاد باندی سازمان یافته جهت تقلب کرده بودند.

همچنین در جزئیات این خبر آمده است که شبکه مذکور با فروش دستگاه (card phonefe) به مبلغ ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان به آزمون‌دهندگان قول قبولی در آزمون پزشکی را به آنها داده بودند در این بین نیز افرادی از پرسنل آزمون که اقدام به خارج کردن سوالات از بستر شبکه‌های اجتماعی از مخزن کرده بودند نیز پس از اقدامات اطلاعاتی و با همکاری حراست دانشگاه دستگیر و در اختیار مقامات قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا