خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کل: مسئله‌ی حجاب را نباید خیلی بزرگ کنیم

حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئله حجاب را نباید خیلی بزرگ کنیم چرا که حجاب یک امر واجب است که متوجه بانوان مسلمان است و به موجب حکم قرآن و قانون برای خانم مسلمان رعایت حجاب در ملأ عام و انظار عمومی لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا وی افزود: برخی یا معتقد نیستند یا اعتقاداتشان ضعیف است که حجاب را کامل رعایت نمی‌کنند. این افراد عموماً خیلی موجب مشکلات یا فساد در جامعه نشده یا نمی‌شوند.

دادستان کل کشور بیان کرد: متأسفانه امروز دشمن از راه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و شکستن خطوط قرمز است که یکی از اینها مسئله کشف حجاب و برداشتن حجاب از سر بانوان است. مسئله حجاب برای یک زن مسلمان یک نشانه اعتقادی است و دشمنان برای مبارزه با این موضوع عده‌ای را مأمور کرده و حتی مبالغی را هزینه می‌کنند تا کارهای هنجارشکنانه انجام دهند. بنابراین دستگاه قضائی با افرادی که در جامعه هنجارشکنی می‌کنند برخورد می‌کند.

منتظری افزود: اینگونه نیست که نظام جمهوری اسلامی در مقابل حرکاتی که دشمن انجام می‌دهد، کوتاه بیاید. کشف حجاب از نظر قانونی و به موجب حکم قرآن جرم و گناه است و کسی که موجب کشف حجاب شود یا کشف حجاب علنی کند در واقع مرتکب جرم مشهود شده و نیروی انتظامی موظف است با جرم مشهود برخورد کند، دستگاه قضائی هم به موجب قانون با این موارد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به موجب قرآن ، چپاول بیت المال و ایجاد فقر عمومی و بیچارگی و سه شغله کردن مردم ، جرم نیست ؟ ؟ ؟

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا