خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر به آمریکا برای ساخت گاندو ۳؟!

در حالی که برخی دلیل حضور مجتبی امینی، تهیه‌کننده‌ی سریال گاندو به همراه ابراهیم رئیسی در آمریکا را ساخت فصل سوم این سریال اعلام کرده بودند، وزیر ارشاد اسلامی دولت سیزدهم این ادعا را تکذیب کرد اما گفت حضور آقای امینی در آمریکا «برای مستندسازی» بوده است.

به گزارش انصاف نیوز، محمدمهدی اسماعیلی گفت: مجتبی امینی به همراه چند تن از مدیران فرهنگی و رسانه‌ای دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد برای مستندسازی و تهیه تصویر از جلسات رئیس‌جمهوری و مصاحبه با رسانه‌ها به آمریکا اعزام شده بودند. رئیس‌جمهوری ایران در این سفر با بسیاری از هنرمندان و رسانه‌های خارجی دیدار و گفتگو داشت و باید از این جلسات تصویربردای می‌شد. یک تیم از دولت که مجتبی امینی هم جزوی از این تیم بوده، مستندسازی از این جلسات را بر عهده داشتند.

سایت اصولگرای «سینما پرس» نوشت:

سفر به آمریکا برای ساخت گاندو ۳؟!

«محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به خبرنگار میزان درباره هیات همراه رئیس‌جمهوری در سفر به نیویورک اظهار کرد: دلیل سفر دبیر جشنواره فیلم فجر به عنوان همراه با رئیس‌جمهوری، تصویربرداری برای «گاندو ۳» نبود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مجتبی امینی به همراه چند تن از مدیران فرهنگی و رسانه‌ای دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد برای مستندسازی و تهیه تصویر از جلسات رئیس‌جمهوری و مصاحبه با رسانه‌ها به آمریکا اعزام شده بودند.

اسماعیلی در پایان تشریح کرد: سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران در این سفر با بسیاری از هنرمندان و رسانه‌های خارجی دیدار و گفتگو داشت و باید از این جلسات تصویربردای می‌شد. یک تیم از دولت که مجتبی امینی هم جزوی از این تیم بوده، مستندسازی از این جلسات را بر عهده داشتند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امریکا چه کشور خوبی شده میرن اونجا به زد خودش فیلم میسازن، جای بسی تفکر عمیق به (کارتر و هایزر)

    36
    31
  2. کاش بجای اینهمه هزینه برای ساخت این فیلم پر هزینه و غیرو که کمترین مخاطب را دارد برای رفع فقر همت میکردید

    45
    130
      1. خوبی عزیز؟ هزینه؟؟
        شوت بودنت دو حالت داره.
        اول اینکه نمیفهمی که این سریالو نمیشه پر هزینه.
        یا هم اینکه نمیفهمی که مردم اینقدر نفهم نیستن که با این استدلال پفکی تو گول بخورن.
        در ضمن احتمالا توی رسته اقققایون (ژنهای خوب) هستی با این طرز فکرت.
        امید که نباشید

        20
        12
    1. جالبه پای این جور فیلم‌ها که میاد وسط یه عده میگن هزینه الکی و فلانه مثل جریان نذری دادن و پیاده روی کربلاولی مثلا اگه بگن میخوان جشن هالوین برگذار کنن همین امثال شما ذوق مرگ میشین…..!! این فیلم بهترین فیلمی بوده و هست خیلی هم بیننده داشته جهت اطلاع.

      112
      18
    2. این فیلمه بنظرم بهترین فیلم و کلی هم مخاطب داره سرقسمت آخرش من کلی گریه کردم
      حرف شما درست ولی به فقر مردم داره رسیدگی میشه نیازی نیست پول فیلم رو بدن به فقرا

      51
      10
    3. کمترین مخاطب؟؟؟…شما بر چه مبنایی این رو میگین‌؟… اتفاقا گاندو بخصوص گاندو ۲ تنها سریال مثبتی بوده که از درد مردم و کشور حرف زده!!!… تقصیر از شما نیست… تقصیر از اون مسئول بی کفایتی که باعث میشه امثال بی سوادهایی مثل شما بحث امنیت و سیاست رو باهم قاطی کنه و از آب گل آلود ماهی بگیره

  3. کاش زودتر بسازند من واقعا خوشم آمد از سریالش مخصوصا از بازی نقش محمدامیدوارم هرچه زودتر پخش بشه

    143
    23
  4. آیا شما هم اجازه میدهید خبرنگار های آمریکای بیان ایران بر ضد شما مستند فیلم بسازن به همین راحتی یا حکم اعدام میدین مبادله شوم میکنین

    28
    34
    1. من کاره ای نیستم . ولی بدون اونا همیشه میان و میومدن . فقط اونهایی که جاسوسی میکردن رو برو بشمار تا برسد به تعداد بقیه که فقط مستند و فیلم و عکس میگرفتن .
      بعم آمریکا خودش خواسته مجمع تو کشورش باشه مجبورش نکردن .

      31
      4
  5. ایشون جایزه ساخت گاندو را گرفته . جایزه خراب کردن امریکا . جایزه رفتن به امریکا . یاد زمان احمدی نژاد افتادم که دختر و پسر و عروس و داماد خودش و مشایی و … رو باخودش برده بود نیویورک . نمی دونم این امریکا چیه که دوست و دشمن علشق رفتن به اونجا هستن ؟!¡!!

    28
    17
  6. عجیبه که میگیدد کمترین‌مخاطببب…این فیلم محاطب خارجی هم داشته…سوادت کجاست اخهه..ساختن این فیلم هزینه زیادیههه اما ساختن فیلم برادران لیلا و فلان وفلان خوبهه…این فیلم ساختنش از واجباته…که باخیلی چیزها روبرو شید…البته شناهاچشم‌دیدن حقیقتو نداریدد..ساختن فیلم هم ربطی به فقرو اینچیزا نداره..الان این فیلمو نسازن جیب شماپرپول میشهه؟؟ههه

    39
    6
  7. وقتی میبینیدخیلیهامشتاق هستن برای ساخت سری سوم فیلمی مثل گاندو..مشخصه که تاثیرگذاربوده پس برای کسی مثل مجتبی امینی تکلیفه ووظیفه هست که سری سوم این فیلمه پرمخاطب روبسازه..البته براساس واقعیت..چون مردم ماازبس دروغ شنیدن تشنه دیدن وشنیدن واقعیتهاهستن..میخوان بدونن که توحاکمیت ماچه کسایی ضربه میزنن وچه کسایی عمیقاخدمت گذارن ودلسوزوطنشون

  8. من یک کارگر بازنشسته ام با دل و جون حاضرم زندگیم رو بفروشم هزینه ساخت گاندو بشه چون فکر میکنم نیاز هست که مردمو جوونهامون در جریان حقیقت مسایل قرار بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا