خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابهام در تشکیل دادگاه سام رجبی

/ محمدحسین آقاسی در گفت‌وگو با انصاف نیوز /

محمد حسین آقاسی، وکیل سابق سام رجبی درباره‌ی این ادعای خواهر سام رجبی که «دادگاه سام رجبی و طاهر قدیریان در سکوت خبری برگزار شده»، گفت: خانم کتایون رجبی بدون اینکه منبع‌شان موثق باشد خبری را منتشر نمی‌کنند، بنابراین می‌توان به آن اطمینان کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: معمولا محاکمات -آن هم دادگاه انقلاب- را به خانواده‌ها خبر نمی‌دهند؛ در گذشته به این صورت بود که در برخی از پرونده‌ها به خود متهم اطلاع می‌دادند و سپس او به خانواده‌اش خبر می‌داد اما ظاهرا چون پرونده هم موعد صدور رسیدگی بوده، رسیدگی به آن را آغاز کرده‌اند.

او افزود: اما چون سام مادرش بیمار است و حال مناسبی ندارد، شاید خواسته‌اند محاکمه‌ی او را آغاز کنند تا بشود یا با وثیقه آزاد شود و یا حکم صادر کنند تا محکومیتش در همین حد که بوده، باشد.

کتایون رجبی خواهر سام رجبی از بازداشت‌شدگان محیط زیست، روز گذشته شنبه 22 تیرماه در صفحه‌ی اینستاگرامی خود نوشت: «همزمان با جلسه‌ی رییس قوه قضاییه در مورد محیط زیست، دادگاه بازداشت‌شدگان محیط زیستی نیز درسکوت خبری برگزار شد. با خبر شدم که دادگاه طاهر قدیریان دیروز در جریان بوده و حتی فردی رو از پشت سر دیدند که شبیه سامی بوده. این در صورتی است که سامی در حال حاضر وکیلی ندارد و خانواده ما نیز از این جلسه کاملا بی‌اطلاع بودند و حتی هنوز هم در جریان آن نیستند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا