خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح عبدالرضا داوری درباره‌ی وضعیت مشایی

عبدالرضا داوری، از اعضای دفتر احمدی نژاد که در توییتی نوشت بینایی اسفندیار رحیم مشایی 80 درصد دچار مشکل شده است در این‌باره توضیحاتی داد.

عبدالرضا داوری در این مورد به انصاف نیوز گفت: حتما می‌دانید که سال‌هاست آقای مشایی با بیماری دیابت مواجه هستند، با توجه به اینکه آقای مشایی در زندان است و رژیم غذایی و تغذیه‌ی مناسبی ندارد و شرایط محیط زندان همگی دلایلی است که او بخاط بیماری‌اش به شدت به خطر بیافتد؛ طبق آن چیزی که از وکیل آقای مشایی در ملاقاتی طی روزهای گذشته با ایشان داشتم، پرسیدم بیش از 80 درصد بینایی چشم ایشان به خطر افتاده و نمره چشم‌شان از 8 عبور کرده است.

وی همچنین درباره‌ی وضعیت رسیدگی به مشایی در زندان گفت: این موارد جزو عدم تحمل کیفر است؛ یعنی افرادی که در زندان وضعیت جسمانی‌شان از یک حدی دچار مشکل شود طبق قوانین این افراد نباید داخل زندان باشند. چون خود زندان، شرایط و تغذیه‌ی زندانی، بیماری مثل دیابت که یک بخشی از آن به اعصاب و مسایل روحی مرتبط است و از یک طرف هم باید یک رژیم مشخص غذایی وجود داشته باشد را تشدید می‌کند؛ شرایط لازم برای کنترل بیماری آقای مشایی وجود نداشته و باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا