خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی یک تشکل دانشجویی دانشگاه اهواز خطاب به استاندار

انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه شهید چمران اهواز خطاب به استاندار خوزستان به عنوان «مسوول برقراری و حفظ نظم و امنیت استان» بیانیه‌ای نوشته است.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می‌آید:

تامین امنیت اولین و مهم‌ترین وظیفه ذاتی حکومت است و این حق در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین ماده ۳ و ۲۲ منشور حقوق بشر به رسمیت شناخته شده است.

فقدان امنیت و کیفر در برابر سرکشی‌ها و تعدی مجرمان و تبهکاران علیه شهروندان، ناخواسته شهروندان را به سمت و سوی عدالت و کیفر خصوصی سوق می‌دهد.

جناب آقای دکتر شریعتی

استاندار محترم خوزستان

امنیت، از ابتدایی‌ترین نیازهای هر جامعه و پیش‌ زمینه توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی‌ است. ایمان داشته باشید که تلاش شما برای برقراری امنیت در استان خوزستان، بیش از جلسات شما با فعالان اقتصادی و سیاسی به توسعه استان کمک می‌کند. چرا که در صورت وجود امنیت، سیل سرمایه‌گزاری‌ها خود به سوی سرزمین پر پتانسیل خوزستان سرازیر می‌شود.

استاندار محترم

با عنایت به بی‌نتیجه ماندن درخواست‌های گذشته در خصوص تامین امنیت کلانشهر اهواز که پذیرای بیش از ۲۰ هزار دانشجو است، بر خود لازم دانستیم تا به صورت مختصر لزوم برقراری امنیت را به مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان یادآور شویم. استان خوزستان با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص با مشکلات آب و هوایی و زیست محیطی ویژه و محرومیت‌ها و همچنین نرخ بالای بیکاری، دارای آمار بالای مهاجرت به سایر استان‌های کشور است؛ و عدم وجود امنیت می‌تواند موجب تشدید این‌گونه مهاجرت‌ها شود. عدم تامین امنیت از سوی دستگاه‌های مدیریتی استان موجب می‌شود تا خوزستان آخرین اولویت از دید نخبگان و فعالان علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای کار و فعالیت باشد. مساله‌ای که به نحوی در روند توسعه استان خوزستان اختلال ایجاد خواهد کرد که عملا رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ساکنان این استان ناممکن خواهد بود.

جناب آقای دکتر شریعتی

ما دانشجویان و جامعه دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز از استانداری و فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز خواهان عمل به وظایف قانونی خود هستیم.

انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تامین نظم و امنیت شهرستان اهواز صورت بگیرد، به نحوی که هر گونه روزنه‌ی امیدی برای گریز از چنگ عدالت برای تبهکاران وجود نداشته باشد؛ و سپس خواهان تدابیر عمومی برای محافظت اجتماعی در جهت بازدارندگی از جرایم هستیم.

همه‌ی ما نیک ریشه‌ها و عوامل جرم‌زا را می‌شناسیم؛ عواملی چون مشکلات اقتصادی، نبود امکانات تحصیلی، فقدان امکانات ورزشی و …، مسائلی که کمک به حل آن‌ها می‌تواند آمار جرائم را به شدت کاهش دهد.

استاندار محترم

انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه شهید چمران اهواز مطالبات بر حق مردم این شهرستان را فریاد می‌زند و ضروری می‌داند تا نگرانی موجود را منتقل کرده و درخواست پیگیری و اقدامات جدی حضرت‌عالی در خصوص برخورد با مجرمان را داشته باشد.

پیشاپیش از بذل توجه و حسن همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بیستم تیرماه یک هزار و سیصد و نود و هشت

دانشگاه شهید چمران اهواز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام
    الان 4 ماه از سال جدید گذشته و دانشگاه آزاد هنوز افزایش حقوق سال 98 هیچکدام از کارکنان و اعضای هیات علمی را پرداخت نکرده است. در ضمن اضافه کاری های کارکنان و حق التدریس اعضای هیات علمی هم در این چهار ماه پرداخت نشده.
    خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید. صدای ما کارکنان دانشگاه آزاد به هیچ جا نمیرسد و در این مجموعه هم گوش شنوایی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا