خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رایگان دربی مادرید | رئال – اتلتیکو | امشب یکشنبه 15 بهمن 23:30 از رقابت های لالیگا + حواشی و ترکیب احتمالی و تکمیلی

پخش زنده رایگان دربی مادرید، رئال در مقابل اتلتیکو مادرید را امشب یکشنبه 15 بهمن 23:30 از رقابت های لالیگا اینجا ببینید. در ادامه ترکیب احتمالی این دو تیم، حواشی رئال و اتلتیکو و اطلاعات تکمیلی را نیز می توانید ببینید. این بازی چهارمین دربی امسال این دو تیم است و حساسیت آن هم به دلیل این که هر دو تیم در سه تیم برتر جدول لالیگا هستند قابل اهمیت است.

پخش زنده دربی مادرید لینک اول

لینک دوم پخش زنده بازی رئال و اتلتیکو مادریدپ

طرفداری نوشت:

خانم ها و آقایان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، برای چهارمین بار در این فصل! باز هم ممکن است این دو تیم را مقابل هم ببینیم؟ بله چون بارها دربی مادرید را در لیگ قهرمانان هم دیده ایم! 

طرفداری | در جریان دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لالیگا، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مقابل هم قرار می گیرند. 

اطلاعات بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 

  • تاریخ برگزاری: یکشنبه ۴ فوریه 2024 | 1۵ بهمن ۱۴۰۲
  • ساعت برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم سانتیاگو برنابئو (مادرید)
  • بستر برگزاری: هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا – فصل 24-2023
  • داور: خوزه سانچز 

ترکیب احتمالی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 

رئال مادرید (۲-۱-۲-۱-۴): لونین | کاماوینگا، ناچو، کارواخال، گارسیا | کاماوینگا | مودریچ، کروس | بلینگام | وینیسیوس، رودریگو 

اتلتیکو مادرید (۲-۵-۳): اوبلاک | رینیلدو، ویتسل، ساویچ | لینو، دی پل، یورنته، کوکه، کولینا | گریزمان، دیپای 

غایبان بازی 

رئال مادرید: کورتوا، میلیتائو، آلابا، شوامنی، رودیگر (احتمالی)

اتلتیکو مادرید: موراتا، آزپیلیکوئتا، خیمنز، پائولو، لمار، ویتولو 

جدول لالیگا 

جدول لالیگا در حال حاضر 

نکات آماری 

رئال مادرید دو بازی از چهار بازی لالیگایی اخیر خودش مقابل اتلتیکو مادرید را واگذار کرده است. این دو شکست بعد ۱۱ بازی بدون شکست اتفاق افتاده است.

اتلتیکو مادرید برای اولین بار از فصل ۱۵-۲۰۱۴ این شانس را دارد که رئال مادرید را در لالیگا دبل کند. آن فصل هم آنچلوتی و سیمئونه سرمربیان دو تیم مادریدی بودند.

پس از سه شکست متوالی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا در فواصل سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، رئال مادرید در هفت بازی متوالی خانگی لالیگایی به اتلتیکو نباخته است. لوس بلانکوس طی پنج بازی اخیر این سری، ۴ کلین شیت ثبت کرده است.

رئال مادرید این شانس را دارد که برای اولین بار از سال ۲۰۲۱، هفت برد متوالی لالیگایی کسب کند. 

اتلتیکو مادرید طی هشت بازی آخر لالیگایی خودش مقابل تیم های مادریدی شکست نخورده است. این بهترین عملکرد آنها در این زمینه از سال ۲۰۱۹ (۱۳) به حساب می‌آید.

پیش بینی 

پیش‌بینی هواسکورد: رئال مادرید ۲-۱ اتلتیکو مادرید 

ندارد

دربی امشب مادرید بین رئال و اتلتیکو امشب برای اولین بار در حالی در برنابئو برگزار ‏می‌شود که سقف ورزشگاه کاملا پوشیده خواهد شد. ‏

اعتراض به رئال پیش از دربی: سقف پوشیده دلیل ندارد

به گزارش “ورزش سه”، بعد از آنکه رئال مادرید اعلام کرد دیدار دیشب این تیم مقابل ‏اتلتیکو مادرید در ورزشگاه برنابئو در حالی برگزار می‌شود که سقف ورزشگاه به صورت ‏کامل بسته خواهد شد، اتلتیکو به این تصمیم اعتراض کرد. ‏

رئال مادرید اعلام کرد با توجه به سرمای هوا در شهر مادرید تصمیم گرفته سقف ‏ورزشگاه برنابئو را کاملا ببندد. اما اتلتیکو می‌گوید دمای هوا در پایتخت اسپانیا امشب 11 ‏درجه بالای صفر است و با توجه به این، تصمیم رئال را عجیب می‌داند. ‏

برگزاری بازی با سقف کاملا پوشیده یا باز قاعدتا نباید تغییری در شرایط مسابقه ایجاد ‏کند ولی مدیران اتلتیکو به رسانه‌های اسپانیایی گفتند با توجه به اینکه امشب در مادرید ‏نه باران می‌بارد و نه دمای یازده درجه را می‌شود خیلی سرد دانست از این تصمیم رئال ‏تعجب کرده‌اند.

1987053

روزنامه‌ها در اسپانیا اعلام کردند تصمیم رئال مادرید از چند ساعت قبل به اتلتیکو اطلاع ‏داده شده است. البته اتلتیکو نمی‌تواند علیه این تصمیم رئال به مرجعی شکایت کند ‏چون در قوانین فوتبال اسپانیا در این باره صحبت نشده است. در واقع رئال این اختیار را ‏دارد که سقف ورزشگاه خانگی‌اش را باز یا بسته نگه دارد. ‏پ

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین دیدار این هفته لالیگای اسپانیا، میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود؛ جایی که شاگردان دیگو سیمئونه در پی کسب سومین پیروزی این فصل مقابل رقیب همشهری خود هستند و کهکشانی‌ها با انگیزه انتقام از شکست‌های قبلی پا به میدان می‌گذارند. در سه بازی قبلی رئال و اتلتیکو که در فصل جاری انجام شد؛ دو پیروزی سهم سفید و قرمزها بود و یک پیروزی هم سهم سفیدپوشان چامارتین.

شاگردان کارلتو فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند و می‌خواهند پس از کسب قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند. آن‌ها با 57 امتیاز در صدر جدول لالیگا تکیه زده‌اند. با توجه به توقف ژیرونا در دیدار این هفته مقابل رئال سوسیداد، حالا کهکشانی‌ها این فرصت را دارند تا با کسب 3 امتیاز از این بازی حساس، اختلاف خود با تیم دوم را تا 4 امتیاز افزایش دهند و گام بلندی به سوی قهرمانی در لالیگا بردارند.

البته گفتنی است که رئالی‌ها در این فصل تنها در مقابل یک تیم شکست خورده‌اند، و آن تیم اتلتیکو مادرید سخت‌کوش دیگو سیمئونه بوده است. این می‌تواند خبر نگران‌کننده‌ای برای هواداران رئال باشد. همچنین اتلتیکو تنها تیمی است که توانسته در فصل جاری، در یک مسابقه بیشتر از 2 بار دروازه رئال مادرید را باز کند. سرخپوست‌های شهر مادرید در این فصل سه بار این کار را تکرار کردند تا خط و نشانی جدی برای همشهری قدرتمند خود بکشند.

اما از طرفی، آمار و ارقام به سود رئال مادرید هستند؛ اتلتیکو از سال 2016 تا به حال نتوانسته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شود و همواره در این استادیوم به مشکل خورده است.

اما اتلتیکو مادرید که از کورس قهرمانی جا مانده، تلاش می‌کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. آن‌ها با کسب 47 امتیاز از 22 بازی، در رتبه چهارم جدول قرار دارند و برای به دست آوردن جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا، باید با بارسلونا و اتلتیک بیلبائو رقابت کنند. پیروزی در این دیدار می‌تواند روخی بلانکو را به رتبه سوم بازگرداند. آن‌ها چهارشنبه شب باید در نیمه نهایی کوپا دل ری، به مصاف اتلتیک بیلبائو بروند و شاید دیگو سیمئونه در دیدار امشب از تمام توان تیمش استفاده نکند.

داوید آلابا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا به علت مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید در این مسابقه نیستند. اورلین شوامنی هم پس از دریافت کارت زرد در دیدار هفته گذشته مقابل ختافه این بازی را از دست داد.

سزار آزپلیکوئتا، خوزه خیمنز، توماس لمار و ویتولو مصدومین اتلتیکو برای این دیدار حساس هستند. آلوارو موراتا هم که به علت مصدومیت مدتی از تمرینات اتلتیکو دور بود، هفته گذشته به تمرینات گروهی تیمش بازگشت و مشکلی برای این مسابقه ندارد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، فرلاند مندی، ناچو فرناندز، رودیگر، کارواخال، کاماوینگا، تونی کروس، فدریکو والورده، بلینگهام، رودریگو و وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: یان اوبلاک، رینیلدو، اکسل ویتسل، ساویچ، ساموئل لینو، دی پائول، کوکه، مارکوس یورنته، ناهوئل مولینا، آنتوان گریزمان و ممفیس دیپای

داور بازی: خوزه سانچز مارتینز

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو

ساعت بازی: 23:30 به وقت ایران

1428

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا