خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ائتلاف سنگین شیاطین علیه احمدی نژاد!

به گزارش انصاف نیوز،‌ مسعود شفیعی کیا،‌ روحانی حامی احمدی نژاد در یادداشتی در وبلاگ خود یادداشتی نوشته که یادآور ادبیات این جریان در 8 سال دولت های نهم و دهم است. متن این یادداشت در پی می آید:
بسم ربّ الشهداء
( به مناسبت قدرشناسی مردم قم در مجلس ترحیم مادر دکتر احمدی نژاد )
احمدی نژاد؛ پولاد مردی از تبار خمینی !
قم و نقش مکتب آن در زمینه سازی ظهور از بدیهیات فرهنگ اسلام ناب و تأکیدات روایات معصومین علیهم السلام می باشد ، أهل قم در روایات همان ایران منتظر و زمینه ساز قیام حضرت حجت ارواحنا فداه می باشند ، و بشارت قیام مردی از آنان که بی ارتباط با قیام مردم مشرق نمی باشد از آن نوع روایاتی است که مصداق اصلی خود را در تاریخ انقلاب اسلامی یافته است !
امام موسی الکاظم علیه السلام می فرمایند :
رجلٌ من أهل قم یدعوا الناس إلی الحقّ ، یجتمع معه قوم کزبرالحدید ، لاتزلّهم الرّیاح العواصف ، و لایملّون من الحرب ، و لایجبنون ، و علی الله یتوکّلون و العاقبة للمتّقین . بحارلأنوار ج 60 ص 216
« مردی از أهل قم تمام انسان ها را به سوی حقّ خواهد خواند ، گِرد او عده ای جمع می شوند که مانند پاره های فولادند ، تندبادهای سخت آنان را نمی لغزاند ، و از جنگ و کارزار آزرده نمی شوند ، و نمی ترسند و بر خدا توکل می کنند و عاقبت با پرهیزگاران است ! »
علیرغم میل «تشیّع انگلیسی» و «مروجان اسلام آمریکایی» تنها مصداق این روایت حضرت روح الله ، امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و یارانش می باشند !  
آری ! پیام خمینی بت شکن ، جهانی و مخاطبش تمام انسان ها هستند و یاران پولادینش در آزمون های طاقت فرسای چند دهه گذشته خوش درخشیدند !
مردان پولادین همّتی که هیچگاه تاریخ مصرف نداشته و زنگ نمی زنند و در چرب و شیرین دنیا رنگ عوض نمی کنند ! مردانی که در مواجهه با شلّاق ابتلائات گداخته شده اند و ظریف و شکننده نیستند !
همان هایی که در قعر شکنجه گاه های دژخیمان و تا جبهه های نبرد در برابر مستکبران لحظه ای تردید نکردند و …
و همان هایی که شیاطین همواره خواسته اند که خمینی و خامنه ای عزیز را از وجودشان محروم کنند !
آری ! شیاطین برای مردان پولادین تاریخ مصرف تعیین کرده و خواستند و بی رحمانه تلاش کردند که آنان را از محور نظام دور نگهدارند ، بنابراین یا با حذف خونین آنان و یا با ترور شخصیّت در این چند دهه خیلی را از گردونه خارج کردند !
چراکه شیاطین نمی خواستند مردان پولادین گرد ولیّ بمانند ، بنابر این فقط آنان را سربازی محدود به زمان و مکانی خاص پسندیدند که اگر فراتر از آن محدوده بروند و به منطقه ممنوعه بیایند انحرافی بس بزرگ و خطری مهیب برای حیات انگلی خود می دیدند !
روزگاری از همّت ها و باکری ها و خرازی ها و متوسلیان ها بر خلاف رویه خواستند در مجنون و هور و شلمچه و کمینگاه دشمن به جنگ تن به تن با دشمنان بروند و به گزاف دستور خود را فرمان امام دانستند ، چون قرار بود فرزندان در حال تحصیلشان در غرب ، انقلاب بزرگ مردم ایران را به میل کدخدا تصاحب کنند و قرار نبود متوسلیان ها و باکری ها و همّت ها و خرازی ها بمانند و در سیاست و اقتصاد جهادی عمل کرده تا با تقوا و ساده زیستی خود عدالت و رفاه را به کام مردم بچشانند !
شیاطین برنامه را دقیق چیده بودند ولی خدا خواست مردی از همان پاره های فولاد و همان سربازان دهه چهل حضرت روح الله که امام نویدشان را در گهواره ها و آغوش مادران فاطمی شان داده بود به جایگاه اصلی خودش برسد و در رکاب ولایت کارهای نشدنی را شدنی و کمر مستکبران داخل و خارج را بشکند و به گفته رهبری تمام هشت سال را در إحیای شعارهای آن بزرگمرد سر از پا نشناسد !
پس عجیب نیست که ائتلاف سنگین شیاطین در زدن آن مرد و پس از آن در اصرارشان بر مرده نشان دادن او را نظاره کنیم ! و نباید تعجب کرد که عده ای به رئیس رژیم جعلی اسرائیل در داخل ایران در پوشش جریان های خودی لبیک گفته و تمام همّتشان را برای تحقیر و تخریب و حذف آن مرد به کار گیرند !
این پاره ی پولاد مانند کوهی راسخ سدّی در برابر برنامه های شیطان بزرگ در منطقه شد و پس از روی کار آمدنش رئیس سابق آن رژیم را به اقرار شکست واداشت ، ولی نباید فراموش کرد که روی دیگر این پاره های پولاد « رُحماء بینهم » است ، عشق به مردم و دوستان که بی گمان عشقی دو طرفه است !
حداقل در این دو سال برای خیلی ثابت شد که این محبت با بخشنامه و تعطیلی مدارس و تشویق و تبلیغ به وجود نمی آید ، بلکه ریشه در عمق ارادت این ملّت به امام خمینی و طلیعه داران ظهور دارد !
مثلا ًحماسه ای که مردم قدرشناس قم در مراسم ترحیم مادر شیر پرور « دکتر محمود احمدی نژاد » به پا کردند در قاب هیچ تصویری نمی گنچد ، آدمی باید می بود و این ارادت و صفا و یکرنگی با مردم را می دید که آن کوه آهنین در برابر دشمنان ، چگونه به مردم عمدتاً مستضعف قمی خضوع می کند و عاشقانه بوسه بر سر و صورت صدها مشتاقش می زند و نوکر همان مردمی است که اشراف مستکبر نخواسته اند آنانرا ببینند بنابراین بدون سرمایه عشق به این مردم مجبور به تعظیم برابر شیطان بزرگ شده اند !
بزدلان برای التیام ترس خویش از تمام شدن این مرد و انقراض طائفه ی مردان پولادین می گویند! ولی غافلند که این قبیله ی نور تمام شدنی نیست و بر خلاف تمام نقشه هایشان نه تنها این مردان پولادین در ایران دفن نشدند ، بلکه حال شاهد ظهور آنان در یمن و عراق و شام و آمریکای جنوبی و حتّی در سرزمین های تحت تسلط مستکبرین هستیم !
آری آن بزرگ مرد قم، حضرت روح الله الموسوی الامام الخمینی زنده است، زیرا مردان پولادینی مانند « امام خامنه ای » ، « سیّد عبدالملک الحوثی » ، « سید حسن نصرالله » و  سربازان گمنام خمینی در عراق و شام و تمام عالم هنوز زنده اند!
و هنوز هم در اینجا قلب مردی برای مردم و به عشق بقیة الله الأعظم ارواحنا فداه می تپد و ورد زبانش ؛ « أللّهمّ عجّل لولیک الفرج » می باشد !
مسعود شفیعی کیا
93/11/4
جمادی الأول 1436
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا