خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درصد ناچیزی از جوانان سایت های غیر اخلاقی را باز می کنند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: آمار نشان می دهد دغدغه برخی از دوستان مبنی بر استفاده غلط و غیراخلاقی جوانان از اینترنت چندان پدیده معضل آوری نیست چرا که درصد ناچیزی از جوانان سایت های غیر ضروری و غیر اخلاقی را باز می کنند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خانه ملت مجید منصوری بیدکانی، در پی انتشار آمار استفاده جوانان از اینترنت از سوی وزارت ورزش و جوانان، گفت: این آمار نشان می دهد دغدغه برخی از دوستان مبنی بر استفاده غلط و غیراخلاقی جوانان از اینترنت چندان پدیده معضل آوری نیست چرا که درصد ناچیزی از جوانان سایت های غیر ضروری و غیر اخلاقی را باز می کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس ، بر همین اساس تصریح کرد: اما این مسأله که تنها 10 درصد از جوانان از اینترنت استفاده پژوهشی می کنند نیز نگران کننده است. وی در ادامه با بیان اینکه اولین مشکلی که جوانان را تهدید می کند بیکاری است، عنوان کرد: هم اکنون درصد بالایی از استفاده جوانان از اینترنت مربوط به سرگرمی می شود که این موضوع نشان دهنده بیکاری آنهاست که در نهایت این امر جامعه را تهدید می کند.

منصوری بیدکانی در ادامه تأکید کرد: این مسأله که تنها 10 درصد فعالیت جوانان در اینترنت پژوهشی بوده و مابقی غیرپژوهشی است نشان دهنده آمار بالای بیکاری در جامعه است که اگر معضل بیکاری برطرف شود، رفته رفته این آمار به شصت یا هفتاد درصد نیز خواهد رسید و استفاده از اینترنت در راستای پژوهش و کار جهت دار خواهد شد. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پایان خاطرنشان کرد: اگر مشکل اشتغال حل شود، مسائل و دغدغه فرهنگی علما و مسئولان فرهنگی کشور نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا