خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از برکناری داماد روحانی تا کاندیداتوری مجلس از تبریز

کانال تلگرامی سلام می‌گوید کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی که در معاونت علمی ریاست جمهوری شاغل است اخیرا از  سوی سورنا ستاری از مسوولیت خود در این معاونت برکنار شده است.

داماد روحانی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه انرژی بود که سورنا ستاری به کل این ستاد را منحل کرده و داماد روحانی را نیز کنار گذاشته است.

به گزارش انصاف نیوز، او که سال گذشته پس از آنکه از سوی رضا رحمانی وزیر صمت به عنوان معاون وزیر منصوب شد، بلافاصله با توبیخ حسن روحانی رییس جمهور کنار گذاشته شد، حالا با کنار گذاشته شدن از فعالیت در زیر مجموعه‌ی سورنا ستاری، گویا می‌خواهد از تبریز برای انتخابات مجلس کاندیدا شود.

کانال تلگرامی «تبریز من» چند روز پیش در خبری با تیتر «داماد حسن روحانی کدام کلید را به تبریز آورده؟» نوشت:

»داماد رییس جمهور چند وقتی است به تبریز رفت و آمد دارد و به گشت و گذار سیاسی یا تفریحی! می‌پردازد. اما آنطور که وی به گشت و گذار می‌پردازد نشان از حضور کامبیز مهدی‌زاده در تبریز با رنگ و بوی انتخاباتی دارد».

این رسانه‌ی محلی نوشته است: «او در مراسمات مهم ختم حاضر می‌شود، به‌همراه برخی اعضای شورای شهر از بازار تبریز بازدید می‌کند و سری هم به نماز جمعه می‌زند. مهدی‌زاده فعلا با گارد باز سیاسی رفتار می‌کند. نشان به آن نشان که در مراسم ختمِ عموی حجت الاسلام محمدیان رییس سابق نهاد رهبری در دانشگاهها شرکت کرد».

بنا بر خبر رسیده به انصاف نیوز، رییس جمهور با سوءاستفاده از نزدیکی فامیلی او به خود به شدت مخالف است و بارها آن را تذکر داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یعنی ازاین نمدکلاهی نصیبش مشود؟؟؟؟اینهمه بستگان حضرات به قله های رفیع نائل امده اند….حسودنیاسود…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا