خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان است»

حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران می‌گوید: ولی فقیه، فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد عنوان کرد:گسترش تهاجم فرهنگی در جامعه از اهداف مهم و اصلی دشمنان است و دشمن قصد نابودی عقاید را دارد.

امام جمعه موقت تهران افزود:فعالیت‌های فرهنگی می تواند تا بخش زیادی مانع از تحقق اهداف دشمن شود،در این باره هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارند.

وی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی،نگهبانان خون شهداء هستند،شهیدانی که ثابت کردند با جهاد و شهادت از منتظران واقعی بودند و امروز الگوی مهمی برای نسل جوان به شمار می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:جوانانی که در این هیئت های مذهبی تربیت می شوند باید در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت رسالت منتظران گفت:مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتظران ولی عصر(عج) است و حتی اقامه نماز در جوار مسجد جمکران،اجر و پاداش نماز در جوار کعبه را دارد.

امام جمعه موقت تهران ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های مهم در مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و افزود: ولی فقیه،فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.

وی اظهار کرد:انقلاب اسلامی،خاموشی ندارد زیرا انقلابی عاشورایی است و به نهضت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد،باید قدر چنین انقلابی را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:اوضاع جهان به نفع ماست زیرا در جهان استکبار و ستمگری پابرجا نخواهد بود.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی نیز گفت:طبق گفته یکی از تحلیل گران، این رویداد تنها سقوط یک پهپاد نبود بلکه به منزله سقوط یک تمدن است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا