خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«احمدی نژاد به‌دنبال ملاقات با رهبری است»

حجت الاسلام عباس امیری‌فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، می‌گوید: احمدی نژاد دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات می‌گیرد ولی به او وقت نمی‌دهند!

آقای امیری‌فر در متن ارسالی به انصاف نیوز در واکنش به ادعاها درباره‌ی ائتلاف میان احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف، نوشت:

«کذب محض است، قالیباف برای عیادت به دیدارش رفت است.

کسی که متمرد و مطرود رهبری است؛ دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات می‌گیرد ولی به او وقت نمی‌دهند!

او بر خلاف نظر رهبری که مذاکره با ترامپ را جایز نمی‌داند و آدم بسیار بدی می‌داند احمدی‌نژاد به ترامپ نامه می‌نویسد و با کمال پررویی می‌گوید ترامپ مرد عمل است! 

هیچ شخصیتی مثل قالیباف با او ائتلاف نمی‌کند، واقعا باعث تاسف است از این بی‌بصیرتی!»

متن خبر

متن خبری که امیری‌فر به آن واکنش نشان داده است: «رونمایی از یک ائتلاف جدید انتخاباتی / محمدباقر قالیباف و محمود احمدی‌نژاد پشت درهای بسته دیدار کردند. وحید یامین‌پور که این خبر را داده، دیدار این دو چهره‌ی اصولگرا را سازنده و رو به جلو توصیف کرده است. پیش‌بینی می‌شود احمدی‌نژاد و قالیباف با لیست نواصولگرایی، در قالب یک جریان سوم، وارد انتخابات مجلس شوند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما که نقل قول از دیگران میکنید بدان که هم بصیرتتان بسته است و هم خیانت کارید و هم از کار ها و پیشرفتهای چشمگیر وتحسین بر انگیز ودنیا پسند آقای دکتر احمدی نژاد دلخور و عصبانی هستید چون کارهای جناب دکتر باعث عزتمندی او در میان مردم و سیاستمداران ایران شده وایشان رتبه بالایی در بین مردم و مسولین دارد واین عزت و اعتبار باعث تحریک حسادت تو و هم فکرانت شده کارنامه درخشان آقای دکتر احمدی نژاد در طول هشت سال خدمت صادقانه قایل مقایسه با هیچ دورانی نیست این کارنامه است که اقتدار وی را در ذهن مردم ومسولین جا انداخته است وحالا هم بسیج شده اید تا اورا تخریب کنید تا مردم ایران عزیز را از خدمات رو به جلو ی ایشان محروم کنید شما با دکتر احمدی نژاد دشمن نیستید شما با ایران وملت ایرا ن و پیشرفت ایران دشمن هستید چون میدانید پیشرفت دادن اایران وبالا بردن ایران وترقی دادن به ایران در مسیر خدمات احمدی نژاد تحقق وعینیت پیدا می کند و ما مردم همیشه پشتیبا ن او و پیشرفت ایران اسلامی هستیم

  2. همین احمدی نژاد بود که اواخر ریاست جمهوریش به رهبری اعلام کرد که دیگر کاری نمی شود کرد و باید قطعنامه ها را امضا وتایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا