خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«احتمال همکاری احمدی نژاد و‌ قالیباف نزدیک به محال است»

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا می‌گوید: بعید می‌دانم قالیباف آنقدر ساده باشد که نردبان احمدی ‌نژاد شود. احمدی نژاد هم به کسی کولی نمی‌دهد؛ اگر به کسی هم کولی بدهد، به قالیباف کولی نمی‌دهد. احتمال همکاری این دو از نظر من نزدیک به محال است. احمدی نژاد اهل مشورت و همکاری سیاسی نیست و قالیباف هم روحیه نظامی داشته و نگاه بالا به پایین دارد.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه موضوع شکل‌گیری جریان سوم که نه راست باشد و نه چپ سال‌های طولانی است که مطرح می شود، اظهار کرد: اما در مقام عمل هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و اگر هم جریانی از عنوان سوم استفاده کرده است یا ملغمه‌ای بوده از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا یا از بخش‌های بریده‌ این دو جریان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون هم تصور من این است که جریان سوم یک «نمایش سیاسی» است. احتمالا عده‌ای به دنبال راه‌اندازی مغازه سیاسی هستند تا کاسبی جدیدی راه بیندازند و برای اینکه کاسبی آنها بگیرد، ادعا می کنند جنسی که می‌فروشند متفاوت است و در واقع آنها جدا از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، جریان سوم هستند.

این فعال رسانه‌ای در ادامه با بیان اینکه براساس رصدی که از فضای سیاسی کشور دارم جریان واقعی سومی در کشور ظهور نکرده است، تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کنند جریان سوم هستند، بخش‌هایی از دو جریان اصلی کشور بوده یا ملغمه‌ای از دو جریان که من برای آنها اصالتی مستقل قائل نیستم. احمدی‌نژاد و قالیباف هر دو اصولگرا هستند و اصلاح‌طلبان هم در میان خود گرایش‌های مختلف داشته و جریان سوم مستقلی نیستند.

مهاجری در پایان درباره احتمال همکاری قالیباف و احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد به لحاظ تجربی ثابت کرده است که عادت دارد پا روی دوش دیگران گذاشته و بالا برود و سپس زیر آن بزند. بعید می‌دانم قالیباف آنقدر ساده باشد که نردبان احمدی ‌نژاد شود. احمدی نژاد هم به کسی کولی نمی‌دهد؛ اگر به کسی هم کولی بدهد، به قالیباف کولی نمی‌دهد. احتمال همکاری این دو از نظر من نزدیک به محال است. احمدی نژاد اهل مشورت و همکاری سیاسی نیست و قالیباف هم روحیه نظامی داشته و نگاه بالا به پایین دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا