خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون وزیر ورزش: استادیوم‌ها پتانسیل حضور خانم‌ها را ندارند

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش گفت: استادیوم ها شرایط و پتانسیل حضور خانم‌ها را ندارند. همه استادیوم ها این آمادگی را ندارند که بانوان بروند و اما بازی‌های هایی ملی که در آزادی یا نقش جهان و از قبیل برگزار شود این شرایط را دارد. برای لیگ برتر جلو باید برویم و شرایط استادیوم ها آماده‌تر شود.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتبال بیان کرد: من نگفتم لیگ ۲۳ مردادماه شروع می‌شود. امروز قرعه‌کشی در مشهد برگزار می‌شود و سپس زمان شروع لیگ به اعلام آمادگی استادیوم‌ها و باشگاه‌ها مبنی بر استاندارد بودن، برمی‌گردد. در بحث استاندارد بودن چهار مورد مطرح بود صندلی دار شدن، شماره دار شدن نصب دوربین های امنیتی و گیت های ورودی.

او ادامه داد: به غیر از مسجد سلیمان و جم بقیه باشگاه ها کارهای خود را انجام داده‌اند و نصب گیت مانده است. فدراسیون فوتبال نگران این است که با تاخیر در نصب گیت های ورودی با مشکل روبرو شود. اما با جلساتی که برگزار شده به محض اینکه لیست نهایی استادیوم هایی که شرایط میزبانی دارند مشخص شود، لیگ هم برگزار خواهد شد.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که چرا تاریخ برگزاری لیگ مشخص نیست، گفت: فکر می کنم تا قبل از پایان مرداد برگزار شود البته از سازمان لیگ بپرسید خیال‌تان راحت تر است.

او در مورد اینکه که گفته شده داورزنی به حضور بانوان در ورزشگاه ها اعتقادی ندارد، تاکید کرد: بحث لیگ داخلی بود که استادیوم ها شرایط و پتانسیل حضور خانم‌ها را ندارند. همه استادیوم ها این آمادگی را ندارند که بانوان بروند و اما بازی‌های هایی ملی که در آزادی یا نقش جهان و از قبیل برگزار شود این شرایط را دارد. برای لیگ برتر جلو باید برویم و شرایط استادیوم ها آماده‌تر شود.

داورزنی در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون تنیس نیز گفت: قول می دهیم انتخابات تنیس را برگزار کنیم و  تا یک هفته آینده تعیین تکلیف خواهیم کرد.  اول باید سرپرست برای فدراسیون بگذاریم و شاید شنبه یکشنبه تکلیفش را مشخص کنیم. ما بی تفاوت و بی خیال نسبت به تنیس ایران نیستیم.

انتها ی پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا