خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم کدام بازیگر زن خوب می‌فروشد؟

اینستاگرام سینما روز نوشت: این روزها تقریبا تمامی ستاره‌های زن سینمای ایران، فیلمی روی پرده سینما دارند. اما فیلم کدام یک از این بازیگران زن خوب می‌فروشد؟

«لیلا حاتمی» فیلم «ما همه با هم هستیم» را روی پرده دارد. فیلم پر ستاره‌ای که تاکنون فقط ده میلیارد تومان فروخته و این یعنی شکست محض!

«الناز شاکردوست» بازی در «شبی که ماه کامل شد» را تجربه کرده که با وجود هزینه‌های زیادی که برایش شده، تاکنون فقط ۱۶ میلیارد فروخته است.

درباره «مهناز افشار» و فیلم جدیدش «قسم» هنوز زود است قضاوت کنیم آیا او فقط در شبکه‌های اجتماعی محبوب است یا امسال روی پرده سینما هم خوب می‌فروشد!

«پریناز ایزدیار» دو فیلم «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» را داشته که اولی ۲۸ و دومی هم توانسته ۱۳ میلیارد تومان بفروشد و این یعنی او در صدر فهرست زنان بازیگر قرار گرفته است.

«سحر قریشی» که با حاشیه و جنجال، ارتباط عجیبی دارد نیز «ایکس لارج» و «نیوکاسل» را کار کرده که هر دو روی هم ۴ میلیارد هم نفروخته است! این یعنی فاصله ادعا تا واقعیت، فاصله کمی نیست!

«باران کوثری» با فیلم «سرکوب» روی پرده است و عده‌ای می‌گویند بازی او در «بی حسی موضعی» که پاییز اکران می‌شود، درخشان بوده. البته درباره او هم هنوز زود است که قضاوت کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا