خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد شاکیان به ادعاهای متهم پرشین پارس

تعدادی از مخاطبان انصاف نیوز که به نظر از مشتریان شاکی شرکت پرشین پارس خودرو بوده‌اند، در پیام‌هایی به ادعاهای متهم این شرکت که در قالب دفاعیات منتشر شده بود [لینک]، انتقاد کردند. این پیام‌ها در پی می‌آید:

داود نوشت: متاسفانه شما بسیار غیر منصف هستید که این دفاعیات بی منطق و یک سری جملات دروغ و شیک رو از یک کلاهبردار گذاشته اید بنده از مالباختگان شرکت مذکور هستم [از نظر من] این شرکت هیچگاه قصد تحویل خودرو نداشته است از ابتدا بسیار هدفمند فقط پولها رو گرفته وپس نداده است ایشان بگویند این پولها رو هزینه چه کرده است خودرو که تحویل نداده . ببخشید بنده بروم پول مردم رو بگیرم و صرف الافی وکیف خودم بکنم و بگم هزینه شرکت کرده ام؟ هزینه چیه شرکت؟
[طبق تحلیل من] ایشان تمام پولها رو تبدیل به ملک و… کرده و بعد از چند سال خرد خرد پس خواهد داد و تا اخر عمر خودش و خاندانش کیف دنیا را خواهند کرد. از این آدم […]تر نداریم و این جور آدمها […] برای جامعه هستند که فقط با اعدام جامعه از اینها خلاص خواهد شد این آدم در صورت رهایی مجددا کلاهبرداری خواهد کرد. لطفا این دفاعیات را حذف کنید به قدری کلاهبرداری ایشان برای آگاهی و دادگاه و… واضح بود که دادگاه در یک جلسه ختم بررسی را اعلام کرد.بازپرس اولی که ایشان گفته چرا عوضش کردند رو کاش میگفت که به اتهام همدستی با ایشان عوض کرده اند.از سایت شما خواهشمندم از این کلاهبردار که دو سه سال است لطمات مادی وروحی به ۱۵۰۰ خانواده زده است حمایت نکنید و لطفا این دفاعیات بی منطق که روی اعصاب شاکیان است را پاک فرمایید.کاملا مشخص است با شما تماس گرفته وخواسته اند این دفاعیات را ثبت فرمایید. باسپاس


مجید پرتو آذر: من با داود موافقم
اگه راست میگه و مرده ،همون خودرویی روکه نوشتیم با همون قیمت اون زمان به شاکیان تحویل دهد
ما هم بقیه پول رو به ایشون میدهیم طبق قرارداد


بهروز: به نظر بنده هم ايشون كلاهبردار هستن و مثل بقيه ي كلاهبردارها هيچ حرفي براي گفتن ندارند و تمام دفاعيات ايشون تكرار مكررات ميباشد من اسفند نود و شش خودرو ثبت نام كردم در واقع زمانيكه كاملا محرز شده بود كه اين شركت خلف وعده كرده و خود ميدانسته كه نميتواند خودرويي تحويل كسي بدهد ولي چون هنوز كلاهبرداري اين شركت رسانه اي نشده بود كماكان به كار خود ادامه ميداد و از افرادي ساده مثل من كه بدون تحقيق به اين شركت اعتماد كردند سواستفاده نمود.
جالب اينجاست كه بعد از هجده ماه هنوز هيچ كس جوابگوي ما نيست نه ميدانيم پولهايمان كجاست نه دادسرا پاسخگوست و نه زماني براي عمل كردن به تعهدشان به ما ميگويند فقط هر ده پانزده روز يكبار يك ويس از ايشون برايمان ارسال ميكنند و ايشون هم مثل بقيه همقطارهايشان فقط از صداقت نداشته شان و مادر پيرشان براي ما قصه ميگويند به نظرم همگي سر كار هستيم . خداوند باعث و بانيش را لعنت كند .


حامد: سلام. نام سایت شما انصاف نیوز است. آیا واقعاً انصاف است دفاعیات یک کلاهبردار را بدون در نظر گرفتن نظرات ۱۵۰۰ شاکی منتشر کنید؟!
شاکیان ، قاضی ، دادستانی همه اشتباه می کنند؟! دوباره بیاید بیرون یا فرار کند یا ۱۵۰۰ نفر دیگر را بدبخت کند؟!

متهم پرشین پارس در روز دادگاه به صراحت سخنی از استارت آپ نگفت !؟
وکیل او هم درباره استارت آپ هیچ سخنی نگفت و کاملاً مشغول گرفتن ایرادات شکلی به پرونده و نقد کیفرخواست شد !!

مگر ادعا نبود این یک ایده نو آورانه است ؟! چرا اسناد و مدارک آن به دادگاه ارائه نشد ؟!

چرا از طرف متهم و وکیلش تأکید نشد که با این استارت آپ ادعایی و سرمایه گذاران فضایی و شتاب دهنده های خیالی می توان حقوق تضییع شده مردم را باز پس داد ؟!

متهم فقط خیلی کوتاه و گذرا گفت که به من فرصت دهید ! من یک بدهکار هستم و نه یک کلاهبردار و از این دست مدعیات !

چرا از استارت آپ نگفت ؟! حتی یک کلمه !
تا قبل از دادگاه عوامل شرکت و متهم سعی داشتند فقط با تأکید بر پروژه استارت آپ اذهان مردم را مشوش کنند !

قاعدتاً وقتی این ادعا در دادگاه مطرح شود می بایست اسناد و مدارک آن نیز ارائه شود !

جالب است که ادعا بر این بود قسمت اعظم کارهای استارت آپ انجام شده و طرحش آماده است

خب چرا این طرح به دادگاه ارائه نشد ؟!!
اگر طرحی هست بهترین زمان مطرح کردن و ارايه دادن اسناد و مدارک آن به دادگاه است

اینکه روی این طرح توسط متهم مانور داده نشد دقیقاً به این دلیل است که اساساً چنین طرحی وجود خارجی ندارد !! یا اگر دارد چرا به دادگاه و‌ کارشناسان رسمی و مورد تأیید دستگاه قضایی برای اعتبار سنجی ارجاع نمی شود ؟!!!


جواد: همه این صحبتها دروغی بیش نیست متاسفانه توهم این کلاهبردار به اندازه ای پیش رفته که به خودباوری رسیده ولی هیچ عقل سلیمی این حرفها را باور نخواهد کرد شما هم با انتشار این دروغها در حال کمک کردن به این کلاهبردارها هستید.


حامد: چشم آقای نخبه اقتصادی !! می رویم رضایت می دهیم بیا بیرون ، ۱۵۰۰ نفر دیگه رو بدبخت کن !
همچین حرف میزنه انگار تولید کننده ی مرسدس بنز بوده ! بابا تو یک شرکت حق العمل کارِ کلاهبردار بودی !!
اگر انصاف داشتید این اراجیف را به جای دفاعیات پخش نمی کردید … این شرکت کلاهبردار است … از کلاهبردار دفاع نکنید !
همه این حرفها دروغ است …

دفاعیات پخش‌نشده‌ی متهم پرشین پارس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا