خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مداح مراسم ختم ویژه آشنایان آقای طبری که بود؟

علی قلهکی، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در توییتی نوشت: «حداقل ۸ سال است که مسائلی در مورد مباحث مالی “حسن رعیت” مطرح است مادحین سرشناس از باب احتیاط هم که شده بود باید رابطه خود را در این مدت با وی کم می‌کردند نه اینکه فیلمِ ورزش دسته جمعی با وی را در یک باشگاه ورزشی منتشر کنند. یادمان نرود حسین هدایتی به ۲۰سال حبس محکوم شد».

او درباره‌ی عکس‌هایی که به همراه این توییت منتشر کرده نوشت: ۱. حسین هدایتی در میان برخی از مداحان ۲. حسن میرکاظمی (معروف به حسن رعیت) در حال ورزش با “محمدرضا طاهری” و “محمود کریمی”

روح الله در زیر توییت او نوشت: به مقوله‌ای که خط قرمز برخی‌هاست، وارد شدن دل شیر می‌خواد. امام زمان عج یاری‌ات کنه ان شا الله

قلهکی در پاسخ به یکی از کاربران هم نوشته است: حتما حساب برخی مداحان از کل جامعه مداحان حسابشان جداست قبلا هم نوشتم نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مسلح در کشور داریم که نه نظامی‌اند و نه امنیتی یکی‌شون هم همین نجفی بود نکته اینه که دوستان رعایت نمیکنن با چه کسانی نشست و برخواست میکنن! حتما شیرین کاری اخلاقی فلان مداح که یادته ماست‌مالی شد؟! … طرف تو مظان اتهامات مالی هست صبح و شام باهاش اینور اونور میری! کاسه داغ‌تر از آش چی؟! مداح مراسم ختم ویژه آشنایان آقای طبری هم یادته که چه کسی مداح‌ش بود. تا کِی خودمون رو بزنیم به اینکه نه ان‌شالله بزه! و خبری نیست؟!

حسن رعیت بازداشت شد؟

مداح معروف: ۹۰۰ میلیون نوش جونش | حقوقدان: مالیات بدهید

«مداح پاکتی» |۲| یک ساعت ۲۰ – ۳۰ میلیون؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا