خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شاهرخ مشکین‌قلم یا فرزند وزیر رفاه؟!

در دو روز گذشته فیلم کوتاه رقص فردی در کانال‌های معروف به فیک‌نیوزها در حال انتشار است با عنوان «اینم از آقازاده وزیر رفاه و امور اجتماعی جمهوری اسلامی» در حالی که فرد در حال رقصیدن، «شاهرخ مشکین قلم» است.

«شاهرخ مشکین قلم» رقصنده، بازیگر تئاتر، نمایشنامه‌نویس و رقص‌پرداز ایرانی، فرانسوی است. او بازیگر تئاتر ملی فرانسه و از سال ۲۰۰۵ عضو «کمدی فرانسز» است. مشکین‌قلم افزون بر بازی در نمایش‌های فرانسوی، در تئاترهای ایرانی که در آمریکا و کانادا اجرا می‌شوند نیز به بازی می‌پردازد.

به گزارش انصاف نیوز، متن تحریک آمیزی کارگران علیه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در کانال‌های منتشر کننده‌ی اخبار فیک در حال انتشار است به این شرح بود:

«اینم از آقازاده وزیر رفاه و امور اجتماعی جمهوری اسلامی. هزینه زندگی چندین خانوار ایرانی؛ در یک مراسم عین و نوش اینان صرف می‌شود آن هم در سازمان تامین اجتماعی ک کارگران تحت پوشش آن؛ از دریافت حقوق محرومند و داروهایشان از شمول بیمه خارج شده است بخاطر بدهی سازمان به داروخانه‌ها، و ما ملتی بی‌تفاوت ک نشسته‌ایم و نظاره‌ می‌کنیم».

در دو سال اخیر انتشار متن‌های تحریک کننده‌ی اقشار مختلف به ویژه کارگران در رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی گسترش چشم‌گیری پیدا کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا